O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Piso |
Geplaatst - 11/06/2007 : 12:59:42 Ik heb een usb met een aantal liedjes die zijn gespeeld op een technics 7000, hoe kan ik deze afspelen op de Tyros2 of moet het omgezet wordt met een speciaal progamma? |
8 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
tyros2 |
Geplaatst - 12/06/2007 : 13:13:19 Hallo Tjeerd.
Dat zij dus nummers die opgenomen/gespeeld zijn in de sequencer en daar kan de T2 niets mee. Ik heb al eerder gemeld dat met het programma StylWorks van ECM dit mogelijk is maar geeft na veel fustratie en geduld een slecht resultaat. Het enigste dat je nog zou kunnen doen is deze bestanden laden in een KN7000 en opslaan als een midi.
Succes Henk |
Piso |
Geplaatst - 12/06/2007 : 12:08:13 Hartelijk dank voor alle reacties.
Als ik eigenschappen aanklik geeft hij best. syst. FAT de files eindigen met o.a. MSP,TM,TTX, ook staat er tussen windows installer patch |
tyros2 |
Geplaatst - 12/06/2007 : 11:58:41 Hallo Tyrosvrienden. Het vervelende is dat Tjeerd ons nog steeds niet verteld heeft wat voor een soort bestanden hij van de KN7000 op zijn stick heeft staan. Midi is voor de T2 geen probleem Sequencer wel. Dus Tjeerd gaarne jou reaktie.
Grt Henk |
T-Rossie |
Geplaatst - 12/06/2007 : 11:23:00 Dus tóch een MID file ? Dan heb ik dat net gemist want ik ben gestopt na de KN5000. Is het dan een GM (general Midi), GS (General Standard) of XG (yammie) of nog een ander type ?
De Tyros2 zal ze allemaal kunnen herkennen en lezen.
|
tyros2 |
Geplaatst - 12/06/2007 : 10:17:05 Hoi Johnny.
Inderdaad de KN7000 kan dat ook maar dan alleen als midiformaat want met het sequencer bestand kan de T2 niets En je moet dan nog wel over de KN7000 beschikken. En anders met de USB stick naar een muziekwinkel waar deze staat. Grt Henk |
Johntel |
Geplaatst - 12/06/2007 : 10:07:17 He Piso
Op de KN6000 kon je een song op 2 manieren saven. 1° in sequencer formaat met de extentie SEQ 2° als MID file Dus de KN7000 zal dit ook kunnen.
Als je in MID saved kan je die gebruiken op de T2.
Muzikale groeten Johnny |
T-Rossie |
Geplaatst - 12/06/2007 : 01:06:12 Inderdaad de Technics is/was/blijft nogal eigenzinnig met sequences en die apparaten zijn nooit in staat gebleken om een 'gewone' SMF (standard midi file) te maken.
Ondanks de talloze verzoeken aan de heren van Technics nooit gehonoreerd.... heeft een hoop klanten gekost en mogelijk zelfs de ondergang van dit merk.
Ik sluit me volledig aan bij Henk. |
tyros2 |
Geplaatst - 11/06/2007 : 13:21:52 Hallo Tjeerd.
Welke bestandextensie hebben deze nummers ??? Want de KN7000 maakt van ieder opgenomen nummer in de sequencer iets van 6 bestanden en de T2 maakt er 1 bestand van "STY" of "MID" als het KN bestanden zijn dan zul je deze moeten afspelen met een KN7000 en op moeten nemen als WAVE en dan kunnen deze bestanden op de HD/T2 worden gezet. een andere optie is er volgens mij niet. Ik heb voor de T2 ook een KN7000 gehad en heb van alles wat hier mee te maken had afscheid genomen. Nu is er wel een progaramma van EMC of ECM waar je dit mee kunt doen maar dit geeft niet de kwaliteit die we van de T2 gewend zijn ondanks dat dit een duur programma is. Ook hier heb ik afscheid van genomen. Grt Henk |