O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
tyros2 |
Geplaatst - 07/12/2005 : 11:06:57 Hallo allemaal. Wie kan mij vertellen dat wanneer ik een song (midi)die gemaakt is op de T1 en deze ga laden in de T2 dat ik dan alleen maar het ritme gedeelte zie en niet de gekozen instrumenten ?? BV er is op de T1 met een panfluit gespeeld (dat laat de T2 ook horen) maar aan de rechterkant in het display staat een piano. Wat doe ik verkeerd ???
m.v.g Henk |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
tyros2 |
Geplaatst - 08/12/2005 : 11:38:04 Hallo Johnny.
Ik ga het eens even proberen, in iedergeval bedankt voor de uitleg
Grt.Henk |
Johntel |
Geplaatst - 07/12/2005 : 19:50:10 Hoi Henk
Dit is normaal hoor. Je kan enkel zien welke instrumenten en kanalen een midi file gebruikt door de MIXING CONSOLE toets te drukken.
1x = Panel Part 2x = Style Part 3x = Midi Kanalen 1 - 8 4x = Midi Kanalen 9 - 16
De actieve kanalen kan je herkennen door een rood bolletje dat oplicht als er noten doorgaan. Je kan ook zo alles gaan bijregelen per kanaal.
Met muzikale groetjes Johnny
Groetjes Johnny |
tyros2 |
Geplaatst - 07/12/2005 : 13:03:39 Dag Ruud.
Bedankt voor je reactie,maaaaaaaar hoe weet ik of deze anders staan? En hoe moeten ze dan staan? Wordt dit ook in het boek vermeld en zo ja op welke bladzijde. De Tyros is voor mij geheel nieuw ik had van iemand die de T1 heeft gehad deze file gekregen en ook hij wist niet wat precies de oorzaak was.
Groeten Henk |
Ruud |
Geplaatst - 07/12/2005 : 12:49:12 Hallo Henk,
Check even de midikanaalinstellingen in het midi-setup menu. Het kan zijn dat de kanaaltoewijzingen anders staan.
Groet, Ruud |