O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Heiko |
Geplaatst - 22/06/2007 : 15:10:18 Hoi allemaal, Ik heb wat achtergrondjes van Cor gedownd om wat uit te proberen. Nu mijn vraag: kun je die achtergronden per song / registratie vastleggen? 't Is mij nog niet gelukt. Grtzz, Heiko ...ik bedoel dus de achtergrondplaatjes bij songteksten. |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
tyro |
Geplaatst - 10/09/2009 : 16:25:49 lang geleden maar toch een oplossing.
In Digital recording > Songcreator > Tab SYS/ex staat op 00:2:0000 een meta event van de Lyrics Bitmap
Als je deze "FF 7F 43 7B 21 00 etc.." verwijdert kun ke de background wel wijzigen als deze eerder toegewezen is aan een song. Zie pag 78 Tyros3 Data list.
Groeten Wim |
Heiko |
Geplaatst - 23/06/2007 : 23:41:07 Hoi Wim, Nou dan haddem 'ze' die achtergronden er ook niet in hoeven te zetten en programmeer te maken. Zo heb je er eigenlijk niets aan. Zou dit software-matig nog aangepast kunnen worden? grtzz, Heiko |
tyro |
Geplaatst - 23/06/2007 : 22:47:42 Hoi Heiko,
Je kunt backgrounds via Songcontrol > Lyrics/text en dan recht onderin het scherm staat background. Deze kun je in de tyros 1 gewoon altijd wijzigen maar nu in de tyros 2 alleen als je met een nieuwe song begint. Yamaha heeft deze fout er nog niet uit gehaalt met een update.
Ik hoop dat dat nog wel gebeurt, ik gebruik het normaal vaak.
gr. Wim |