O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Piso |
Geplaatst - 05/07/2007 : 13:15:11 Het probleem is als ik een registratie opsla onder bijv. knop 1 van de user, dat de registratie ook onder nummer 2/3/4 terug te vinden is. Het is nog niet gelukt om onder elke knop een aparte registratie in te voeren.
Wat zou er fout kunnen zijn.
Bijv.dank. Tjeerd P |
11 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
tyros2 |
Geplaatst - 07/07/2007 : 11:38:09 Hallo Frans en Wim
Kijk dat bedoel ik nou zolang de stylen en de songs op dezelfde plek blijven is dat geen probleem. Maar dat kan alleen met de interne stylen van de T2. Maar als ik een externe styl heb bv Paloma Blanca en die staat op mijn HD/T2 in de map Hollandse Hits en ik heb daar een registratie bijgemaakt en sla deze registratie dan op mijn stick en ga er vervolgens mee naar een andere T2 dan zal deze T2 niet de styl Paloma kunnen vinden omdat deze 1) niet de styl aan boord heeft en 2) stel dat dat wel zo zou zijn deze hoogstwaarschijnlijk de styl in een andere map staat. Dus in dat geval zul je dan ook de styl op de stick moeten zetten wil je dit nummer op een andere T2 spelen. Heb ik het goed of heb ik het fout.????????? Ik begrijp ook best Wim dat een registratie puur een bestand is om de T2 de opdracht te geven om bepaalde instellingen klaar te zetten maaaaaaaar dan moeten wel alle gegevens en vooral de styl aanwezig zijn. Ik heb een registratie gemaakt voor een kennis van mij. Ik heb diverse instrumenten uit de custom voices geladen en een externe styl dus niet een standaard styl wanneer deze registratie geladen wordt in zijn T2 dan kan zijn T2 deze instrumenten en de styl niet vinden om de doodeenvoudige redenen dat hij deze niet aan boord heeft of juist op een andere plek. En daarmee probeer ik duidelijk te maken dat zolang alles intern is geen probleem vormt, maar pas wanneer er voices of stylen van buitenaf worden gebruikt wel. Klopt het wat ik nu beweer???
Groetjes Henk |
theplayer |
Geplaatst - 07/07/2007 : 05:55:42 Hallo,
Alle twee gelijk. Na wijziging moet je inderdaad bij het opslaan weer opgeven dat hij op de stick moet komen te staan. Het is niet nodig om de rest ook op die stick te zetten. (alleen als je de stick in een andere Tyros2 wilt gebruiken) Registraties mag je verplaatsen, maar styles en songs e.d. niet, want dan kan de registration ze niet meer vinden. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
tyro |
Geplaatst - 06/07/2007 : 22:57:36 Ik snap eigenlijk niet wat je bedoelt?
In een registratie is niets meer dan een snapshot van instellingen. Je kunt hierbij aan geven wat geregistreert word door de items aan te vinken die je wilt registreren. De registratie registreert dan dat wat je hebt aangevinkt en waar deze items (songs, style's etc) op dat moment staan.
Het maakt niet uit of de (songs, style's etc) in het intern geheugen, user geheugen, hd of usb-stick staan.
Zolang je niks verplaats van wat geregistreert moet worden werkt een registratie goed.
Het maakt dan ook niet uit waar je deze rigistratie neerzet: user, hd of usb-stick.
je kunt registratie's ook gewoon verplaatsen of kopieren naar bijv. hd of usb-stick.
Wanneer ik registraties van een ander t-2 wil gebruiken moeten dus wel de items (songs, style's etc..) op de zelfde plek aan wezig zijn, dus precies in de zelfde folders.
Wim
|
tyros2 |
Geplaatst - 06/07/2007 : 22:18:16 Hallo Frans.
Ik neem aan en eigenlijk zeg je het al dat je dan op de stick ook de betreffende styl hebt staan. Want als ik van mijn stick een registratie laad in de T2 en ik ga dan een andere styl laden die uit de T2 komt en ik koppel die aan de bewuste registratie en ik sla deze dan op dan worden de wijzigingen niet meegenomen, ik bedoel wanneer ik dan weer de registratie die op mijn stick staat oproep weer precies hetzelfde is als toen ik hem voor de eerste keer lade. Eigenlijk zou ik dan de T2 opdracht moeten geven om de wijziging op de stick op te slaan maar zal dan tevens ook de bewuste styl op de stick moeten zetten, maar dat moet toch alleen met externe stylen???? Want de originele stylen staan op iedere T2 toch op dezelfde plaats??? In mijn vorige berichtje bedoel ik ook eigenlijk en daar zeg ik het verkeerd dat dat gene waar mee je de registratie in elkaar zet of allemaal op de stick moet staan of op de HD/T2 TOCH????
Muzikale Groet Henk. |
theplayer |
Geplaatst - 06/07/2007 : 19:45:00 Het maakt inderdaad niet uit waar ze staan. Het werkt op allen manieren. Ook de wijzigingen. Het gaat alleen fout als je gekozen styles of midifiles van plaats veranderd. Ik heb een setje gemaakt waarbij alles op de stick staat. (registrations, styles en midi's) Dit speciaal om zo in een andere Tyros2 te gebruiken. Geen probleem mee. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
tyros2 |
Geplaatst - 06/07/2007 : 19:29:04 Tja Wim maar dan moeten ze wel op je HD/T2 staan. Als je op een stick registratie's hebt staan en je wilt ze van daaruit wijzigen dan gaat dat niet goed want de wijzigingen worden dan niet op je stick opgeslagen. Dit gebeurt meestal in de user van de T2 wanneer je geen andere map hebt geselecteerd. Muzikale Groet. Henk. |
tyro |
Geplaatst - 06/07/2007 : 17:01:56 Het maakt niet uit waar je registraties neer zet. je kunt ook gewoon kopieren, verplaatsen etc..
gr. wim |
tyros2 |
Geplaatst - 06/07/2007 : 15:29:21 Hallo Tjeerd.
Daar zit het probleem, je moet dat gene wat op je stick staat eerst naar de HD/T2 kopiëeren en dan de registratie's maken zoals Frans omschreven heeft. Je zult zien dat het dan goed gaat. Want de T2 legt alle wijzigingen van de registratie's vast in de USER en niet op je stick.
Muzikale Groet Henk
|
Piso |
Geplaatst - 06/07/2007 : 15:20:11 Het komt waarschijnlijk omdat de registraties op een usb stick staan en vervolgens sla ik ze op in de user. Wellicht moet dat op een andere manier. Tjeerd |
theplayer |
Geplaatst - 06/07/2007 : 07:35:04 Hallo Tjeerd,
1. Maak je instellingen, druk op memmory en 1 2. Maak je instellingen, druk op memmory en 2 Ga zo door tot je er 8 in een bank hebt zitten. Je moet wel zorgen dat, voordat je van bank verwisselt, je de bank opslaat. Dan kan het geen probleem zijn. Groetjes,
Frans
Flamingoboy |
Geplaatst - 05/07/2007 : 17:48:45 Beste Tjeerd,
Zou je even duidelijk willen omschrijven wat je op wilt slaan onder bv knopje 1,2 enz
Je moet goed opletten bij het opslaan wat in het memoriescherm is aangevinkt voor opslaan.bv song,hdr,style enz enz
Hier kan de fout in zitten volgens mij.
gr Johan |