O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
lutek |
Geplaatst - 06/07/2007 : 17:12:41 Ik heb vanmiddag ook een nieuwe adapter gekregen, maar moet deze nu via de PC werken of via de T-2 (achterin) en dan via de netwerkkabel naar de modem. Omdat ik bij Arjan las dat hij wel op de PC werkt. groetjes, lutek |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
lutek |
Geplaatst - 07/07/2007 : 08:50:26 Hallo Wim, Bedankt voor je reaktie, hier kan ik wat mee . groetjes, lutek |
theplayer |
Geplaatst - 06/07/2007 : 19:39:41 quote: Originally posted by lutek via de T-2 (achterin) en dan via de netwerkkabel naar de modem.
Ik moet hier toch nog even iets over roepen, want direct naar het modem gaat niet werken. Je moet 'm aansluiten op een router. Dan krijg je dus de volgende lijn: Tyros2 > Adapter > Router > Modem > Internet. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
tyro |
Geplaatst - 06/07/2007 : 17:22:31 Via de T-2 achter in. Sluit je netwerk kabel aan op de adaptor die je weer op de T-2 aan sluit. (to device)
Je kunt via het scherm op de T-2 knop D zo naar de site van yamaha. Je kunt hiermee geen data uitwisselen met je PC, dit doe je met een usb kabel via de musicfinder knop ingedrukt te houden bij het aan zetten. (usb to host)
gr. Wim |