O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
toetsie |
Geplaatst - 14/07/2007 : 09:21:01 Een vraagje van mijn kant, yips helemaal uit heerlen
hoe en zeker mag ik hier ergens een link plaatsen om de andere mensen te laten genieten van de psr s900 styles omgezet naar t2 klinken super, zijn er niet zo veel, 21 maar toch geweldig.
beter een tyros2 thuis dan er alleen naar kijken |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
toetsie |
Geplaatst - 26/09/2007 : 20:12:20
quote: Originally posted by Heiko
Goed besluit Toetsie Maar hopelijk blijf jij niet Foetsie! Grtzie, Heiko
alle manneke wat denkt ge wel 
waar het gezellig is ben ik te vinden., hier is het gezellig dus....
 |
Heiko |
Geplaatst - 25/09/2007 : 21:46:10 Goed besluit Toetsie Maar hopelijk blijf jij niet Foetsie! Grtzie, Heiko |
toetsie |
Geplaatst - 25/09/2007 : 21:16:00 Beste mensen
ik heb besloten om dit topic te sluiten. het is niet leuk meer voor u en voor de beheerder van deze site, dat er erg veel respons komt op het aangebodene. het is wel prettig dat er zoveel interesse is maar te lang is ook niet goed. wilt u ze hebben , ga naar mijn nieuwe site, of mail naar Toetsie.toetsenist@gmail.com ik dank u voor uw begrip. de volgende post zal ik zodanig neerzetten dat u er zonder al te veel moeite gewoon bij kunt komen. belooft is belooft
 |
toetsie |
Geplaatst - 25/09/2007 : 21:07:26 quote: Originally posted by aberendse5
Zozo het is druk hier.....
Kunnen we ze niet ergens neerzetten, dan voorkomen we misschien problemen...
Volgens mij zijn alle leden bijna voorbij gekomen, maar mocht deze tnt'er nog een gaatje open hebben, dan wil aberendse5@zonnet.nl ze ook graag ontvangen.
Alvast dank uit de veluwe
groeten aart
Dag Aart helaas kan ik ze niet neer zetten, ze willen niet blijven zitten en rennen van box naar box  kijk in postvak en de groenten uit het zuiden....
 |
aberendse5 |
Geplaatst - 24/09/2007 : 21:25:32 Zozo het is druk hier.....
Kunnen we ze niet ergens neerzetten, dan voorkomen we misschien problemen...
Volgens mij zijn alle leden bijna voorbij gekomen, maar mocht deze tnt'er nog een gaatje open hebben, dan wil aberendse5@zonnet.nl ze ook graag ontvangen.
Alvast dank uit de veluwe
groeten aart |
toetsie |
Geplaatst - 24/09/2007 : 19:50:00 quote: Originally posted by Lian
Ben hartstikke nieuwsgierig geworden. Zou ik ze a.u.b. ook kunnen krijgen???? l.bredewolt@gmail.com Mijn dank is groot!!!!!
postvak is ook groot
 |
toetsie |
Geplaatst - 24/09/2007 : 19:47:46 quote: Originally posted by simpelmind
Beste toetsie hierbij mijn E-mail adres paul.verelst@hotmail.com
vriendelijke groeten
simpelmind
zit in envelope richting hotmail.
 |
simpelmind |
Geplaatst - 22/09/2007 : 13:28:42 Beste toetsie hierbij mijn E-mail adres paul.verelst@hotmail.com
vriendelijke groeten
simpelmind |
simpelmind |
Geplaatst - 22/09/2007 : 13:27:09 Beste toetsie wil jij voor mij ok een inspanning doen en mij die styles zenden ???
bij voorbaat vriendelijke muzikale dank
simpelmind |
simpelmind |
Geplaatst - 22/09/2007 : 10:20:11 quote: Originally posted by toetsie
Een vraagje van mijn kant, yips helemaal uit heerlen
hoe en zeker mag ik hier ergens een link plaatsen om de andere mensen te laten genieten van de psr s900 styles omgezet naar t2 klinken super, zijn er niet zo veel, 21 maar toch geweldig.
beter een tyros2 thuis dan er alleen naar kijken
|
Lian |
Geplaatst - 21/09/2007 : 22:47:55 Ben hartstikke nieuwsgierig geworden. Zou ik ze a.u.b. ook kunnen krijgen???? l.bredewolt@gmail.com Mijn dank is groot!!!!! |
reinier |
Geplaatst - 21/09/2007 : 21:22:28 quote: Originally posted by toetsie
Een vraagje van mijn kant, yips helemaal uit heerlen
beter een tyros2 thuis dan er alleen naar kijken
|
onjostyles |
Geplaatst - 21/09/2007 : 12:48:36 Graag zou ik ook een in bezit willen komen van deze styles.
Bijvoorbaat dank.
Onjo ,
onjostyles@yahoo.com
|
toetsie |
Geplaatst - 17/09/2007 : 19:39:00 quote: Originally posted by Jotyro
Hoi Toetsie,
Zou je deze ook naar mij kunen sturen?? Dank je wel,
Groeten John
uiteraard , waarheen ??

|
roelofs |
Geplaatst - 17/09/2007 : 15:41:19 Beste toetsie,
Bedankt voor de Style's en ondersteuning. Ze staan reeds op de HD van mijn Tyros2. Geweldige klanken van de style's die ik reeds heb uitgeprobeerd.
Hans Roelofs |