O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
michel |
Geplaatst - 19/08/2007 : 20:33:05 hoi
Ik zou graag weten of er iemand me kan uitleggen hoe je alleen bladmuziek kan inladen in de T-2 zodat ik bladmuziek kan aflezen bij iedere song.Ik heb op de dvd van workschop 8 gezien dat het kan maar hoe doe je dat bladmuziek dat je speelt er in?.dat is mijn vraag
Groeten Michel |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
michel |
Geplaatst - 22/08/2007 : 20:45:28 T-Rossie bedankt voor je hulp ik heb het voormekaar gekegen.
groeten Michel |
T-Rossie |
Geplaatst - 22/08/2007 : 20:20:52 Als je een afbeelding hebt gescanned 'Opslaan als' of 'Save as' en vervolgens de keuze maken voor type .bmp (Meestal worden ze opgeslagen als .jpg) Het ligt aan jouw scanprogramma of hij de mogelijkheid biedt. Indien niet dan kun je het proberen met behulp van een foto-editor programma. |
michel |
Geplaatst - 22/08/2007 : 19:57:44 HOI T-ROSSIE
michien een domme vraag maar hoe maak ik een bitmap (file) na dat ik het ingescant heb?
Groeten Michel |
T-Rossie |
Geplaatst - 21/08/2007 : 19:47:54 Michel,
Het kan inderdaad, maar dan moet je de bladmuziek eerst inscannen mbv de PC en er vervolgens een bitmap (bmp) file van maken. Door nu die file als 'achtergrond' afbeelding te selecteren voor de Lyrics, dan krijg je de afbeelding te zien na het laden van een song. (zie pagina 114 manual)
Koen heeft er ooit mee gescored (dubbele betekenis ) toen hij als invaller meespeelde bij een orkest wat geen bladmuziek op het podium wilde zien. Men was verbaasd hoe snel Koen de nummers uit het hoofd (die indruk hadden ze ) foutloos kon meespelen.
|