O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
theplayer |
Geplaatst - 15/12/2005 : 19:08:01 Hallo Henk,
Het bericht: "Tyros2.nl... einde. Sinds anderhalf jaar is er een Europese wet die het gebruik van geregistreerde merknamen in de URL verbied." is geen leuk bericht. Zeker niet gezien al het werk je er aan gehad hebt om de boel op te zetten. Ik denk dat het onder een ander URL ook wel verder zal kunnen gaan, maar toch........ De naam Tyros2.nl zou ik gewoon zien te houden( evt zonder te gebruiken.) Voor je het weet maakt een ander er toch weer gebruik van. Misschien wil Yamaha (of een van die jalourse collega's) hem wel kopen. Het forum leeft in ieder geval met je mee. Groetjes,
Frans |
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
n/a |
Geplaatst - 16/12/2005 : 02:46:00 Ooh, gaan ze nu weer moeilijk doen over zulk soort onzin, garage deuren en muziekinstrumenten zijn twee totaal verschillende dingen, als ze met elkaar zouden concureren zou ik zeggen ja, maar daar is hier geen sprake van. Je ziet maar weer als het je goed gaat met een goed product, krijg je jaloezie! Wat een onzin!
Mvgr. Cees. |
T-Rossie |
Geplaatst - 15/12/2005 : 23:37:19 Mogelijk ligt het aan mij, maar wáár staat de 'geregistreerde merknaam' in de URL ?? (Tyros is slechts een type)
Sinds de 1994 bestaat een bedrijf TYROS wat garagedeuren maakt (zie www.tyros.cz) De fa. Meadjohnson levert een produkt "Tyros 2" (wél een TM = trademark)
Is niet Yamaha degene die zorgvuldiger had moeten zijn met het kiezen van een naam ?
Yamaha is zéker niet degene die jou kan/mag/moet verzoeken om de URL op te heffen.....!! Hooguit kunnen het bedrijf TYROS of MeadJohnson je verzoeken wat anders te kiezen
Je bent gewoon iets slimmer dan de conculega's doch benadeelt niemand door het kiezen van deze domeinnaam.
Gewoon dóórgaan met wat je doet Henk en laat je niet uit het veld slaan |