Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 stagepass 300

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
ROMANTIKO Geplaatst - 02/09/2007 : 10:07:19
hallo,ik heb een een yamaha stagepass 300,perfekt,nu is mijn vraag:kan ik nog twee extra speakers(boxen)aansluiten zonder nog eens een extra versterker,heb het reeds uitgeprobeerd,maar krijg er geen klank uit??wie heeft hier ervaring mee??groetjes ROMANTIKO
2     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
ROMANTIKO Geplaatst - 03/09/2007 : 10:17:22
ja toetsi,zo eene heb ik ook ,maar het was alleen om al dat sleurwerk te vermijden,toch bedankt voor de vlugge reactie,groetjes RIKO
toetsie Geplaatst - 02/09/2007 : 11:59:38
dag romantico

Het is eigenlijk niet de bedoeling dat je een stagepass 300 of 500 gaat uitbreiden met extra speakers zonder gebruik makend van een extra versterker
de stagepass 500 zoals jij die hebt is geschikt gemaakt voor middel grote zalen en / of buiten activiteiten.
het is geen auto waar je aan kan sleutelen en onderdelen vervangen, neen het is een geheel.
ga je er aan sleutelen, wat wel mogelijk is maar NIET aan te raden kan het gebeuren dan je eventueel een nieuwe moet aanschaffen, kijk naar gebruiksaanw. van mengpaneel .
hij is zo gebouwd dat er jaren plezier van kan hebben, wil je toch iets anders, iets groters, moet je deze inruilen en losse componenten gebruiken, dan pas kan je de feest zalen in.
ik persoonlijk zie het niet zitten om dit geheel te gaan uitbreiden, anders had je hem toch niet gekocht niet waar !!
ik zelf heb deze en is ruimschoots genoeg hoor.
600 wath max en die zet je nooit voluit open neem dat maar aan...

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000