Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 T 2 display

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
n/a Geplaatst - 07/09/2007 : 16:26:40
Hoi,
Ik heb mijn T 2 nu 2 jaar .
Ik gebruik het instrument heel intensief zowel in de studio als op het podium. Ik spreek hier over zeker 120u./ maand!!!
Onlangs had ik ook een nare ervaring met het display. Bij mij kwamen er alleen nog maar verticale gekleurde strepen op. Ik heb hem een paar keer aan en uit gezet en het probleem is nu al 2 maand opgelost. Ook de laklaag rond de schakelaars laat los!!!
Het klavier wordt stillaan oneffen maar ik vind het alsnog beter dan bvb. Roland!! Toch vind ik de Tyros 2 het beste wat er ooit gemaakt is en dit zowel op workstation-synth als keyboard gebied. De klanken zijn onevenaarbaar en de styles blijven een bron van inspiratie!!!
TYROS 2 is echt een supermachine !!!! Als je dit instrument in huis hebt, heb je geen ander meer nodig!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat de Tyros 3, 76 toetsen heeft, een touch screen, en sneller wordt. En naturlijk nog meer superklanken!!!
gr,
David

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000