O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Player |
Geplaatst - 17/12/2005 : 14:50:57 Nog een vraagje, Als ik overschakel van de ene user registration naar de volgende en plaats hiertussen een break, wordt de break direct door de opvolgende registration gestopt wat natuurlijk zeer hinderlijk is. Weet iemand een oplossing?
NB, bij het schakelen tussen de main variations met een break zijn er geen problemen, en wordt de break eerst netjes afgemaakt. Mark
|
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
RONY |
Geplaatst - 18/12/2005 : 20:26:44 Hoi Mark, Heb je de 1.1 versie al op je Tyros2? Ik heb er namelijk geen last van, break wordt altijd netjes afgewerkt als is verspring van registratie. Misschien is het een bug in het 1.0 systeem? Groetjes,
Rony |
corvdh |
Geplaatst - 18/12/2005 : 14:42:41 Ik heb hier ook last van en los dit op door de break ook in een registratie vast te leggen. (break knop indrukken en dan de registratie opslaan). Nadeel is dat je altijd een break hoort bij het wisselen van registratie. |
Player |
Geplaatst - 18/12/2005 : 13:46:22 Hallo Johnny,
Dit heeft helaas geen effect. Als ik midden in een break schakel tussen 2 user registrations moet de break toch worden afgemaakt? of zie ik dat verkeerd. Nog even een voorbeeld, heb één bepaald nummer verdeeld in drie user registrations, omdat ik verschillende panel-settingen wil gebruiken dan maak ik m.b.v. de user registrations eigenlijk 3 nieuwe main variations voor dit nummer.
Groet, Mark |
Johntel |
Geplaatst - 18/12/2005 : 11:10:05 Hoi Mark
Eens proberen via Function > Style Setting > Ots Link Timing op Next Bar zetten. Of proberen ze goed mogelijk in de break naar de andere style om te schakelen op het gevoel.
Succes hoor.
Muzikale groeten Johnny |