O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
jempi |
Geplaatst - 17/10/2007 : 00:42:15 Hallo iedereen,
kan er mij iemand vertellen of de styles van Wersi overgezet kunnen worden naar de Tyros2.het zijn ste.bestanden. dank bij voorbaat
grts Jempi
|
8 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
guyske |
Geplaatst - 20/10/2007 : 08:50:43 quote: Originally posted by T-Rossie
Guyske, welke heb je gebouwd ?
Ik heb er in totaal 3 gebouwd de laatste die ik nu nog staan heb is de MK-1 Stage Performer, werkte met een soort e-proms voor de klanken, die waren geweldig duur, zaten als ik het me goed herinner 20 klanken in waarvan er 1 of 2 goed waren, maar je had geen keuze.
Veel problemen gehad met contacten, daardoor werkt hij nu niet meer, ben het op een zeker ogenblik beu geworden om een uur te prutsen voor 3 uur spelen.
Tyro bdankt voor de styles trouwens, is nog een homp werk aan, maar toch eens proberen, misplaatste nostalgie zeker.
Guyske
The way to go, heerlijk die Tyros 2 |
jempi |
Geplaatst - 20/10/2007 : 00:41:31 hallo Tyro,
Hartelijk dank voor de styles
grts Jempi
|
T-Rossie |
Geplaatst - 18/10/2007 : 16:43:04 Guyske, welke heb je gebouwd ? In de 80er jaren heb ik de Alpha350S gebouwd, die overigens zéér snel ons pandje weer heeft verlaten Snel verouderd/achterhaald door technische ontwikkelingen : Styles laden met behulp van een cassetterecordertje .... en pas na de 4 poging gelukt.... of helemaal niet  |
guyske |
Geplaatst - 18/10/2007 : 15:51:30 quote: Originally posted by tyro
Ik heb je een paar wersi style's gestuurd
Gr. Wim
Wim,
ik kom uit de tijd dat ik zelf mijn wersi's bouwde heb trouwens nog een MK-1 staan die het niet meer doet, ben wel nieuwsgierig naar die styles, mag ik vragen dat je me die ook doorstuurt. Dank op voorhand.
Guy
guy@peeters-guy.com
The way to go, heerlijk die Tyros 2 |
jempi |
Geplaatst - 18/10/2007 : 00:06:55 Helemaal mee eens Rossy maar heb één bepaalde style die ik zou willen overzetten,de Bougy
grts Jempi |
jempi |
Geplaatst - 18/10/2007 : 00:04:17 hallo Tyro,
heb je die files verstuurd of moet je ze nog versturen? tot nog toe niets ontvangen grts Jempi
|
tyro |
Geplaatst - 17/10/2007 : 18:49:51 Ik heb je een paar wersi style's gestuurd
Gr. Wim |
T-Rossie |
Geplaatst - 17/10/2007 : 06:47:33 Je komt dan (denk ik) terecht bij het programma EMC Styleworks.
Resultaten zijn over het algemeen teleurstellend en je komt er snel achter dat de klasse van styles die Yamaha levert NIET te evenaren is.
|