O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
PHP |
Geplaatst - 21/10/2007 : 11:44:45 Ik wil van een nummer van een cd een style maken. Om dat nummer te laten horen , wilde ik het als bijlage plaatsen, zodat men mij wat op weg kon helpen. Gaat dat op dit forum? Zie ook eerder geplaatst: KETELKLANK. Als jullie dit nummer( RAR )ingepakt horen, is ook de vraag ketelklank beantwoord, waarom.
Peter |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
PHP |
Geplaatst - 05/11/2007 : 10:13:44 Hallo,
Dit is duidelijk.
MVG
Pieter |
admin |
Geplaatst - 03/11/2007 : 17:45:50 Beste heer Peulen,
Natuurlijk is het mogelijk om een workshop te maken die alle style functies beschrijft.
Wat we onderzoeken, voordat we een workshop gaan maken, is hoeveel de betreffende functie gebruikt wordt. Dat hangt weer samen met hoeveel stuks we denken te gaan verkopen, zodat we uit de onkosten kunnen komen. Het maken van een workshop DVD is namelijk erg duur wil je het goed doen.
Mijn mening is dat deze functie te weinig gebruikt wordt om een workshop voor te investeren. Wij moeten ook uitkijken dat mensen niet workshop-moe worden. Dat gebeurt als je teveel workshops achter elkaar uitbrengt. Maar misschien gaat het bij de Tyros3 gebeuren die eind volgend jaar gaat uitkomen. Qua functionaliteit zal dat waarschijnlijk ongeveer hetzelfde zijn.
Bedankt voor de tip en het delen van uw ervaringen!
MVG, Henk Oostendorp |
PHP |
Geplaatst - 03/11/2007 : 09:27:35 Hoi Cor,
Check even je email.
Pieter |
corvdh |
Geplaatst - 02/11/2007 : 00:09:03 Ik heb de style Schlagerpop bewerkt met de style creator en het resultaat daarvan is te downloaden van mijn website.
Ga naaar mijn site http://www.xs4all.nl/~corvdh/ klik op Keyboard / midi en download de style incl. registrationbank op pagina 2. Luister ook eens naar de demo van deze style die ik heb gespeeld op pagina 3. |
PHP |
Geplaatst - 01/11/2007 : 17:03:22 Hoi mensen,
Is dus niemand geinteresseerd in het verkrijgen van nieuwe Styles? Het maken van nieuwe Styles? Of het bewerken van aanwezige Styles.
Ik zou er best een Workshop voor willen meemaken, alleen over dit thema, lijkt me interessanter als bijv.Music-Finder, wat zeker niet on-interessant is, dat wel te verstaan.
MVG
Peter |
PHP |
Geplaatst - 28/10/2007 : 12:57:09 Hoi Henk Oostendorp.
Zou hier een workshop voor te maken zijn. Als je het gehele verhaal eens doorleest over STYLE. Lijkt mij best interessant, en het maakt de Tyros2 m.i. nog spectaculairder als die als is.En als ik zo kijk naar de binnengekomen vragen, is wat betreft STYLE altijd een van de meest gelezen onderwerpen, dus iedereen wil denk ik wel wat meer styles erbij, denk ik maar.Alleen LAK thema is overtreffend.
Zou Jij hierop eens een mening willen en/of kunnen geven aub.
MVG
Peter |
theplayer |
Geplaatst - 28/10/2007 : 10:46:05 Hoi Peter,
Ik denk het wel. Doe Henk Oostendorp eens een voorstel. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
PHP |
Geplaatst - 28/10/2007 : 09:51:18 Hallo Frans,
Wat ik ermee bedoelde:De Styles in de T2 zijn gewoonweg perfect.Alleen ik wilde een eigen style, zoals uit het voorbeeld van die muziek horen, dus eigenlijk incl. die ketelklanken automatisch, want ze handmatig erbij spelen is ook wel mogelijk, maar gebruik liever de solo instrumenten voor de hoofdmuziek, en een pattern met de ketelklanken denk ik klinkt ook nog mooier. Dat Assembly voorstel is iets voor een volgende workshop, het combineren van styles, en de overbodige of teveel instrumenten eruithalen: gewoonweg een nieuwe style creeren. Zou dat mogelijk kunnen zijn?
Peter |
theplayer |
Geplaatst - 24/10/2007 : 13:00:18 Hallo,
quote: bovenin Assembly en dan op de gewenste partij klikken en die vervolgens uit een andere style halen
Dit is volgens mij niet wat de bedoeling was. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
PHP |
Geplaatst - 24/10/2007 : 11:26:50 Hallo Daniel, Hallo Heiko,
Het is dus mogelijk. Alleen hoe nu alles ingesteld moet worden, dat is uitvogelen, maar deze tip brengt al wat meer leven in de brouwerij. Heb de tyros2 pas 2 maanden, en ik ben nog niet zo begaan met het instrument, dus dat zal wel zijn tijd in beslag nemen, tegen die tijd is de tyros3 er al uit , en zit de beoogde style er al in, zul je meemaken, hahaha, maar goed , weer een perfecte tip rijker.
Bedankt heren
Peter
Ps. Meer tips hieromtrent, plaats ze maar, alles is welkom
|
Heiko |
Geplaatst - 24/10/2007 : 07:20:27 Hey vroege vogel, da's ne goeie! Gaan we vanmiddag ff uitproberen! Grtzz, Heiko |
MrBoembas |
Geplaatst - 24/10/2007 : 05:57:06 Het is inprincipe wel mogelijk om 2 styles te combineren met elkaar druk eens op style creator vervolgens bovenin Assembly en dan op de gewenste partij klikken en die vervolgens uit een andere style halen
Vrij eenvoudig 
Grtz,
Daniel, |
PHP |
Geplaatst - 23/10/2007 : 17:03:46 Hoi heiko,
Is jammer dat je geen 2 styles kunt combineren. Had ik de Schlagersamba met de caribean kunnen mixen. Zitten bijna alle instrumenten vertegenwoordigd. Is eigenlijk Marco Riedijk zijn muziekstijl, moet hij ook maar eens neuzen op dit forum. MARCO MARCO, heb je expertise nodig. Hahaha, misschien leest hij dit ook nog.
Peter |
Heiko |
Geplaatst - 22/10/2007 : 18:32:46 ...Eigenlijk moet er op een fractie vóór de 2e en 4e tel een klap op een snare zitten, maar dat patroontje kon ik ook niet vinden. Mischien horen we nog iets van de anderen.... Grtzz, Heiko ps als je er zelf een song van maakt kun je de steeldrums zelf inspelen |
PHP |
Geplaatst - 22/10/2007 : 17:11:50 He Heiko,
Is al een goede benadering. Mis alleen de steeldrums op de een of andere manier. Deze vind ik al tamelijk goed.
Bedankt al hiervoor
Peter |