O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 27/10/2007 : 10:30:12 mijn vraag is het volgende:als ik een midifile aanklik komt er soms automatisch dezelfde style en ook dezelfde voices in mijn registratie terecht!Wat moet ik nou doen als ikzelf een midifile opneem om dan bij het afspelen ervan te bekomen dat dezelfde styl envoices automatisch worden weergegeven?wie kan mij goede raad geven DANK ROMANTIKO |
7 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
theplayer |
Geplaatst - 27/10/2007 : 14:19:19 Hoi Romantiko,
Let er ook op dat het knopje FREEZE niet aan staat. Dan wil het ook niet. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 27/10/2007 : 12:28:11 bedankt Heiko,zal ff alles nazien,RIKO |
Heiko |
Geplaatst - 27/10/2007 : 12:17:35 Ik ben hier ook vaak mee de fout ingegaan. door steeds maar weer proberen kom je er wel achter hoe het werkt. Je moet denk ik alle registraties een keer na lopen denk ik ÉÉn keer een vinkje vergeten en je hele instelling is weg.Ik heb er ook een keertje een week aan besteed om alle registraties tot in het kleinste detail na te lopen en nu werkt alles perfect poeheee!! grtzz, heiko |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 27/10/2007 : 11:14:26 Ja Fransje,wist ik en bij mijn instellingen staat nl alles aangevinkt en toch zijn er bepaalde opnames dat wanneer ik de midifile laat spelen de juiste styl niet wordt geaktiveert zodat ik niet kan meespelen met mijn eigen opname ;,soms doet ie het, soms ook niet:thats the question?? groetjes RIKO |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 27/10/2007 : 11:07:17 Ja Toetsie bedankt voor de vlugge reactie,maar dat is juist mijn probleem:ik heb dus reeds verschillende midifiles opgenomen rechtstreeks met de tyros en als ik dan deze mfile terug laat spelen dan komt er soms wel de juiste style bij(ik bedoel dus om mee te spelen met mij eigen opname) ,maar soms ook niet ??Heeft dit iets te maken met de instelling van de opname? RIKO |
theplayer |
Geplaatst - 27/10/2007 : 11:00:57 Hallo,
Dat gaat wel op voor de channels 1 t/m 16, maar niet voor de instellingen van het keyboard. Als je die ook mee wilt saven doe je het volgende. Open digital recording Dan kies je voor SongCreator Ga naar tabblad2 (channel) Kies nu voor 5 (setup) Je kunt nu onderaan instellen wat allemaal meegesaved moet worden. Zorg dat je een vinkje zet bij 'keyboardvoice'. Als je dan je song wegsaved worden deze instellingen meegenomen. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
toetsie |
Geplaatst - 27/10/2007 : 10:53:36 Als je zelf een midi opneemt, gebruik je toch een style met de daarbij behorende voice's die je hebt geselecteerd. als je nu de midi afspeeld, dat val je auto terug naar de instellingen die jij hebt gemaakt. een midi die je van het net haalt, zijn eigenlijk standaard instellingen die je met de T2 kan veranderen naar je eigen bbehoefte, maar let wel dat je deze moet saven om de instellingen te behouden.
groetjes Toetsie |