Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Hardnekkige weigering bijlage

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
n/a Geplaatst - 20/12/2005 : 19:36:59
Mijn PC blijft hardnekkig weigeren de bijlage te openen door de forumleden hier toegestuurd, dat geld schijnbaar alleen voor dit forum want, ik heb genoeg foto's en anderen dingen van kennissen ontvangen in bijlagen. Dat werkt wel en komt goed aan!

Wie het weet mag het zeggen, ik heb het vinkje door Rossi "besproken" in outlook al weggehaald nu zegt mijn Pc als ik de bijlage wil openen: Er is een probleem bij het laden van het opgegeven bestand tijdens het uitvoeren van de wizard toegankelijkheid.

Mvgr. Cees.
1     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
lacobo Geplaatst - 21/12/2005 : 17:48:19
Sommige providers zijn een beetje angstig geworden voor bijlagen, omdat er virussen e.d. mee verstuurd kunnen worden. Vraag de verzender om de extentie van het te versturen (zip) bestand te hernoemen naar .txt (bijlage.zip wordt dan bijlage.txt). Dan moet 't te ontvangen zijn. Hernoem 't daarna terug naar bijlage.zip en 't is te openen.

Bert.

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000