Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen. Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!
O N D E R W E R P B E K IJ K E N
n/a
Geplaatst - 20/12/2005 : 19:36:59 Mijn PC blijft hardnekkig weigeren de bijlage te openen door de forumleden hier toegestuurd, dat geld schijnbaar alleen voor dit forum want, ik heb genoeg foto's en anderen dingen van kennissen ontvangen in bijlagen. Dat werkt wel en komt goed aan!
Wie het weet mag het zeggen, ik heb het vinkje door Rossi "besproken" in outlook al weggehaald nu zegt mijn Pc als ik de bijlage wil openen: Er is een probleem bij het laden van het opgegeven bestand tijdens het uitvoeren van de wizard toegankelijkheid.
Mvgr. Cees.
1 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst)
lacobo
Geplaatst - 21/12/2005 : 17:48:19 Sommige providers zijn een beetje angstig geworden voor bijlagen, omdat er virussen e.d. mee verstuurd kunnen worden. Vraag de verzender om de extentie van het te versturen (zip) bestand te hernoemen naar .txt (bijlage.zip wordt dan bijlage.txt). Dan moet 't te ontvangen zijn. Hernoem 't daarna terug naar bijlage.zip en 't is te openen.