O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Mark |
Geplaatst - 26/11/2007 : 09:45:41 Hallo allemaal,
Ik heb het volgende "probleem":
Voor een band gebruik ik de T2 als masterkeyboard/synthesizer en werk derhalve met registraties. In die registraties staan alle solostemmen, splits en evt. transposes.
Nu is het geval dat ik na het gebruik van die registraties de T2 weer als keyboard gebruik inclusief styles ed. Alleen....alle splits blijven ongewijzigd, de geluiden op LEFT staan totaal anders.
De enige mogelijkheid om dit te wijzigen is de T2 een reset te geven (aanzetten met de hoge C ingedrukt) Alleen, je raad het al, na het gebruik van 1 registratie staat alles weer in de gewijzigde stand.
Heeft iemand hier ervaringen mee en sterker nog heeft iemand hier de oplossing voor?
Alvast bedankt!
Mark |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Mark |
Geplaatst - 04/12/2007 : 15:42:05 Hoi Frans,
Heb een registratie gemaakt die gelijk is aan de opstartgegevens van de T2 en het werkt.
Vindt nog steeds vreemd dat je na een registratie met andere splitsettings ed. de setting ook kwijt bent van de standaard style speler. Afijn...een bugje in het systeem zullen we maar zeggen.
Thanx!!
Mark |
theplayer |
Geplaatst - 26/11/2007 : 17:03:58 Hallo Mark,
Probeer eens het volgende. Start de Tyros op met de hoogste B-toets ingedrukt. (reset registrationgeheugen) Zet de Tyros dan weer uit en start hem weer op met de hoogste C ingedrukt. Reset Tyros. Als de Tyros is op gestart, druk je op memmory, vink alles aan en druk op 1. Sla deze registration op al "Standaard". Druk dan weer op Memmory en zet alle vinkjes die je normaal niet gebruikt weer uit. Als je nu weer registrations maakt voor keyboard gebruik, kies je eerst deze registration, Maak je instellingen op je bank, waarbij je gewoon de eerste overschrijft. Sla hem dan op onder een andere naam. Meld ons dan eens wat er dan gebeurd. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
Heiko |
Geplaatst - 26/11/2007 : 12:19:26 Hoi Mark, Mischien te simpel gedacht of ik begrijp de vraag niet helemaal maar wanneer je de T2 als keyboard gebruikt kun je toch ook gewoon registraties maken? (incl. split ect) Grtzz, Heiko |
|
|