O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
R.A. Jansen |
Geplaatst - 05/12/2007 : 12:56:56 Bij Oostendorp de boxen van de tyros 2 en stagepass 300 ingeruild voor de HS 80M en HS 10W voor een goede prijs! Echt een aanrader, het geluid is werkelijk schitterend! Bedankt voor je advies Henk.
|
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
T-Rossie |
Geplaatst - 09/12/2007 : 13:14:40 Iedereen is ALTIJD welkom bij Henk en zéker op de demonstratiedagen.
Het 'klant' zijn is even aangetipt toen NIET 'klanten' ook graag mee wilden liften op Henk's cadeautje voor klanten.... en dat was niet de bedoeling natuurlijk.
Hopelijk tot ziens op 28 december ! |
PHP |
Geplaatst - 09/12/2007 : 10:56:50 Hallo,
Mogen daar ook mensen heengaan die niet de spullen bij Henk gekocht hebben?Ik ben dan wel geen KLANT, hoe het hier soms genoemd wordt,maar vraag toch even.Misschien wordt er verschil in gemaakt.
MVG
Peter |
T-Rossie |
Geplaatst - 08/12/2007 : 13:23:40 28 december is natuurlijk dé dag om elkaar 's te ontmoeten en met elkaar te babbelen. (Forum-treffen )
Zowieso is het al zeer interessant om de spullen gedemonstreerd te zien door topmuzikanten.
Ik zal er ook zijn en mogelijk willen jullie ook een 'badge' (naamplaatje) gaan dragen ? De drempel om elkaar aan te spreken of de hand te schudden wordt daardoor een stuk lager. Per slot van rekening kennen wij mekaar al een hele tijd 
Het feest begint al om 15:00h zag ik... |
Ruud |
Geplaatst - 07/12/2007 : 19:02:19 Gisteren heb ook ik de overstap gemaakt van de tyros 2 speakerset naar de HS80M en HS10W. Bij Henk werd deze set en de kleinere HS50M opgebouwd om zelf het verschil te kunnen horen. Echt een wereld van verschil. Zuiver in het hoog, diepe bas en heel dynamisch. Zeker een aanrader voor in de huiskamer. Als je nog twijfelt: ga zelf eens luisteren.
Groet, Ruud |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 07/12/2007 : 15:40:54 hoi TYPHOON,nee hoor ben al 3x gehuwd das welletjes,maar ik wil mijn schatje toch ook ff verwennen,je weet maar nooit als er straks een tyros3 uitkomt ofzo HAHA,groetjes see you in WEZEP RIKO |
Typhoon |
Geplaatst - 07/12/2007 : 14:49:44 Natuurlijk zijn wij ook weer van de partij. Riko je bent alleen maar jarig, je gaat toch niet in het huwelijksbootje stappen:-) Heb trouwens 2 weken terug de stagepass 500 gekocht wauuuuuuuuuu wat een power en zo zuiver. Groetjes Tyfhoon
Play with your hart, and it feels good. |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 07/12/2007 : 11:02:49 OK HENK,bedankt hoor! bruidsuite is al geboekt,het wordt weer een mooie verjaardag voor mij,net zoals veleden jaar ,toen was ik ook bij jullie,lekker gezellig,groetjes ROMANTIKO tot binnenkort! |
admin |
Geplaatst - 07/12/2007 : 10:22:06 Wat Robin zegt, in Elburg zou het mooiste zijn. Mooi pittoresk stadje.
http://www.elburg.nl/
MVG, Henk Oostendorp |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 06/12/2007 : 09:49:19 bedankt ROBIN en Frans,verleden jaar was ik ook rond deze periode in Wezep,voor mijn verjaardag heb trouwens nog een mooi geschenk gekregen van Henk Oostendorp!!Toen had Henk mij een mooi hotel aanbevolen zeer dicht in de buurt,ietsje afgelegen,was zeer leuk en rustig maar ben ff de naam vergeten??msschien weet Henk het nog??groetjes ROMANTIKO en tot binnenkort |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 06/12/2007 : 09:42:15 Hallo SIS bedoelje de dag van de ....Muzikanten???groetjes RIKO en aan allen prettige feesten ,ROMANTIKO |
theplayer |
Geplaatst - 05/12/2007 : 22:23:28 Hoi,
Dat is een goede optie met een redelijke prijs, want in deze periode gaat die meestal 'n stukkie omhoog. Maak er gewoon een weekendje uit van. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 05/12/2007 : 14:59:30 OK,jongens bedankt voor alle advies,zal de rest bespreken met Henk Oostendorp,ik kom waarschijnlijk toch op 28 dec naar de demonstratiedag bij Henk,heb er wel zo n 1000km voor over en het is nog een uitstapje ook!misschien kan er mij iemand een goed hotel in de buurt aanbevelen,dan hoef ik pas de zondag terug,alvast bedankt,goetjes ROMANTIKO |
R.A. Jansen |
Geplaatst - 05/12/2007 : 13:54:16 quote: Originally posted by Heiko
Mijn originele T2 boxen setje ga ik ook inruilen voor de HS80 + sub maar de SP300 hou ik toch voor buiten de deur (ook op aanraden van Henk) Riko, het is echt de moeite om te veranderen. Het geluid uit die high-end boxen is gewoon fantastisch!. We mogen denk ik wel verklappen dat de prijs bij Henk ongeveer 2x de helft is!  Grtzz, Heiko
Uiteraard, als je buiten de deur speelt moet je de stagepass gebruiken, maar voor alleen binnen, zoals in mijn geval is de set schitterend, helder en sprankelend geluid! |
Heiko |
Geplaatst - 05/12/2007 : 13:51:32 Mijn originele T2 boxen setje ga ik ook inruilen voor de HS80 + sub maar de SP300 hou ik toch voor buiten de deur (ook op aanraden van Henk) Riko, het is echt de moeite om te veranderen. Het geluid uit die high-end boxen is gewoon fantastisch!. We mogen denk ik wel verklappen dat de prijs bij Henk ongeveer 2x de helft is!  Grtzz, Heiko |
R.A. Jansen |
Geplaatst - 05/12/2007 : 13:51:06 quote: Originally posted by ROMANTIKO
hallo,ROB,ik heb ook de originele boxen tyros2 en stagepass300!!Is het dan werkelijk de moeite om te veranderen en wat is de kostprijs ongeveer???groetjes ROMANTIKO
Het is een verschil als dag en nacht, zeker de moeite waard! Over de inruilprijs kan je beter onderhandelen met Henk Oostendorp! |