O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
johan |
Geplaatst - 02/02/2008 : 02:17:39 Hallo allemaal,
Ik heb sinds 2 weken een wlan adapter, gekocht bij henk, een goede beschrijving er bij gekregen maar toch wil het bij mij niet lukken. Wat doe ik nu fout? Schuifje staat goed, verschoven van de stip vandaan. Ik heb me tyros geupdate naar 1.31 Me beveiliging heb ik omgezet van WPA naar WEP 128 bit. Maar helaas ik krijg geen verbinding met internet. Dit zeg de t2,
Cannot obtain ip adress. Start in offline mode.Upon starting, confirm network environment. Error No.=2004
Wat nu?
Ik weet het niet meer, wat doe ik nu fout?
Help!!!!!!!!! |
10 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
T-Rossie |
Geplaatst - 09/02/2008 : 16:31:23 Gefeliciteerd Johan  |
johan |
Geplaatst - 09/02/2008 : 16:08:32 
Ja het is gelukt!!!!
Ik Heb mijn router gereset, beveiliging opnieuw gedaan, en toen de t2 ingesteld met de tekst van lars.
Ik had in één keer verbinding, bedankt iedereen.
Gr Johan.

|
dave |
Geplaatst - 09/02/2008 : 14:07:57 hallo
ik heb een belkin router en een buffalo wlan.Die heb ik bij oostendorp besteld.maak dat wat uit?? zou het daardoor komen dat die het nie accepteerd?
dave |
johan |
Geplaatst - 09/02/2008 : 01:32:31 Hallo allemaal,
Ik heb weer internet, ja ik ben zo bezig geweest met mijn router dat mijn internetverbinding helemaal weg was. Op dit moment doet mijn router niet wat ik wil, ik kan niet meer inloggen op mijn router dus ik kan geen instellingen meer aanpassen.Dus nu op het net zonder router. Ik ben bang dat ik een harde reset moet geven.
Als alles weer werkt ga ik lars bellen, want ik kom hier niet uit.
Maar het zal me lukken om verbinding te krijgen met de t2.
Gr. Johan.
|
dave |
Geplaatst - 05/02/2008 : 12:27:37 hallo
ik heb hem ook al dik 1 maand in huis maar ik snapte er ook helemaal niks van. nu toch maar is uiproberen met julie hulp. gr dave
dave |
larsjansen |
Geplaatst - 04/02/2008 : 17:04:52 Het is eigenlijk heel simpel. Ervan uitgaande dat de draadloos internet op WEP is gezet en 128 bit lengte. Ook het palletje van de stip verschonen.
- Stop de WLAN USB adapter in de Tyros 2 - Druk op D voor internet - Setting - Tabblad Wireless LAN - Bij Acces point = Display Information geselecteerd, druk op EDIT (Tyros 2 zoekt nu naar draadloze internet in omgeving) - Je krijgt nu een lijst te zien met de draadloze internet in je omgeving, selecteer jouw draadloze internet/netwerk en druk op OK. - voor nu de wachtwoord (WEP key in). LET OP: als wachtwoord 12-34-CD-DA enz is, die streepjes niet invoeren!
Als het goed is, heb je nu internet. Zo niet, even Muziekcentrum Oostendop bellen en vragen naar Lars |
johan |
Geplaatst - 03/02/2008 : 02:58:42 Ik heb mijn beveiliging uitgezet en nu krijg ik weer dezelfde melding alleen met error No.=1003.
Kanaal staat op 11, wat kan ik nog meer doen?
Ik denk dat ik maar een kabeltje ga kopen, geen gedoe met instellen enzo.
Met mijn laptop had ik zo verbinding met internet, waarom is de t2 zo eigenwijs. |
theplayer |
Geplaatst - 02/02/2008 : 16:07:51 Hallo,
Begin eerst een zonder beveiliging. Daar gaat het nogal eens fout. Controleer ook of beide het zelfde channel gebruiken. (in Ned. meestal 11) Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 02/02/2008 : 13:07:45 Ja beste mensen,ik sukkel al twee maand met IDC,vroeger had ik er nooit problemen mee,heb al verschillende Wlan uitgeprobeerd,maar krijg ook altijd de melding ERROR 1003???,waarschijnlijk heeft het iets te maken met de internetverbinding??het is hopeloos!ROMANTIKO |
Typhoon |
Geplaatst - 02/02/2008 : 10:21:34 Ook ik heb 28 december er een gekocht en ik krijg dezelfde foutmelding. Ben er maar even mee gestopt, ben benieuwd naar een antwoord. Groetjes Mans
Play with your hart, and it feels good. |