Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 midikanalen en outputs

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
stephanmasselink Geplaatst - 11/03/2008 : 22:10:41
Goedendag Tyros lovers,

een vraag: hoe kan ik bijvoorbeeld bas en drums uitsturen naat sub 1 of 2? Ik heb het geprobeerd in 'output' met die vinkjes, maar dan blijf ik de geluiden horen uit mijn 'master out' uitgangen...rara politiepet. Wie heeft een antwoord?

Ik wil op het mengpaneel de bas en drums apart van de rest hebben, om tijdens een optreden nog bij te kunnen sturen.

Vraag 2: kan ik zorgen dat ik enkele 'channels' met een ander midi apparaat of module kan aansturen? Mijn collega muzikant (drummer) kan dan de bas en drums uitsturen, bijvoorbeeld d.m.v. zijn drummodule. Welke midi uitgang pak ik dan? Kan dat 2 keer apart?

Nou tjonge jonge, ik ben heul benieuwd of Frans of iemand me kan helpen!

Greetz,

Stephan
Tyros verkenner
1     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
theplayer Geplaatst - 11/03/2008 : 22:35:35
Hallo Stephan,

quote:
Originally posted by stephanmasselink
een vraag: hoe kan ik bijvoorbeeld bas en drums uitsturen naat sub 1 of 2? Ik heb het geprobeerd in 'output' met die vinkjes, maar dan blijf ik de geluiden horen uit mijn 'master out' uitgangen...rara politiepet. Wie heeft een antwoord?

Ik wil op het mengpaneel de bas en drums apart van de rest hebben, om tijdens een optreden nog bij te kunnen sturen.

Zolang je geen pluggen/kabels in de sub-out hebt zitten, blijft de Tyros die channels gewoon via de main-out uitsturen.
Probeer dus eerst die kabels aan te sluiten.

quote:
Vraag 2: kan ik zorgen dat ik enkele 'channels' met een ander midi apparaat of module kan aansturen? Mijn collega muzikant (drummer) kan dan de bas en drums uitsturen, bijvoorbeeld d.m.v. zijn drummodule. Welke midi uitgang pak ik dan? Kan dat 2 keer apart?

Neem gewoon de midi-out van die drummodule en verbindt die met de midi-in van de Tyros.
Je kunt dan weer bij de channels die niet gebruikt worden de vinkjes weg halen bij recieve.
Groetjes,

Frans

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000