O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
weijers124 |
Geplaatst - 12/03/2008 : 11:41:59 Hallo,
Wie weet wat "pat" voor functie heeft op de tyros2
(Ik ben door de verhuizing mijn handleiding kwijt)
Groet Frans
27111 |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
T-Rossie |
Geplaatst - 13/03/2008 : 12:23:52 In 1981 heb ik een week of 5 de rechterhand in het gips gehad.... en optredens moesten doorgaan  De enige oplossing was toen 'omscholing' van de linkerhand, gelukkig deed m'n linkervoet gewoon zijn werk op de bassen  |
Heiko |
Geplaatst - 13/03/2008 : 10:34:08 ....Of je rechterhand zit in het gips, en je moet toch optreden.... |
theplayer |
Geplaatst - 13/03/2008 : 08:08:08 Hallo Frans,
Met het knopje P.A.T. Worden alle toetsen op het keyboard aangepast aan het accoord dat op dat moment gespeelt wordt. D.w.z. Neem met de linker hand een accoord ( of als deze in een midifile staan werkt dat ook) en sla nu gewoon te pas en te onpas op het rechter gedeelte een paar toetsen aan. Het resultaat is altijd goed. Nuttig...????????? Ik denk alleen voor de echte midifilespelers die verder geen noot kunnen spelen. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
T-Rossie |
Geplaatst - 12/03/2008 : 14:06:35 Kijk onder 'over Tyros2' en kies Handleidingen Tyros2 .... kun je hem zo weer downloaden. (Zelfs in het nederlands)
Nogmaals het verzoek Frans om de onderwerpregel goed te gebruiken. |