O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Jacson |
Geplaatst - 08/04/2008 : 17:02:06 Ls, Zaterdag een T2 gekocht bij Henk en prachtige machine in een woord en een geweldige klank. helaas heb ik een klein probleemp, de Tyros houd de parameters in het menu van het tabblad niet vast. Als de T2 weer wordt opgestart zijn de settings veranderd in de default mode van de T2. Ik heb het idee dat ik het op een of andere manier niet juist doe. Het T2 op pagina 218 geeft hierin geen oplossing. Zolang ik dus de T2 niet uitzet werkt alles perfect. Ik hoop dat iemand een duidelijk antwoord hiervoor heeft hoe ik de parameter settings kan vast houden.
hartelijk bedankt voor jullie reacties.
mvg. jac.. |
1 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
theplayer |
Geplaatst - 08/04/2008 : 21:46:19 Hallo Jac,
Ik ga toch nog proberen iets zinnigs te roepen. In je mailtje schreef je dat, als je de instellingen op wilde slaan, je naar USB1 gaat. Dit moet je volgens mij niet doen, maar de instellingen opslaan in USER. Het komt op meer plaatsen voor, dat de Tyros iets alleen onthoud, als er een instelling is opgeslagen als USER. (Denk b.v. aan de equalizer. Daar is dat ook zo.) Misschien dat je dat eens kunt proberen. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|