O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
lizzard |
Geplaatst - 14/04/2008 : 23:15:46 Hoi allemaal,
Je moet de harddisk kunnen benaderen die in de Tyros zit, maar welke knoppen moet je dan ook alweer ingedrukt houden, ik heb het geweten, maar ben het even kwijt.
Ik had ook een vraag gesteld hoe ik mijn soundfx pack weer kon installeren, nadat ik een totale reset gedaan had, is ie van mijn t2 verdwenen, maar Frans zei dat dat niet zo was, dus wil ik op de harddisk kijken waar ie dan staat zodat ik m weer in kan stellen.
Sander
Al is muziek dan nog zo snel, ja ja tyros2 die komt er wel!!!!!!! |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
lizzard |
Geplaatst - 15/04/2008 : 17:54:43 Okeee, dat ga ik even doen dan, ik vond het al zo vreemd dat ik het niet meer wist, heb het namelijk wel geweten.
Sander
Al is muziek dan nog zo snel, ja ja tyros2 die komt er wel!!!!!!! |
theplayer |
Geplaatst - 15/04/2008 : 16:00:11 Hallo Sander,
Druk hiervoor op de songcreator. Dan kies je voor individual laod, of library load. Je komt dan op de harde schijf uit. Je kunt dan de files vinden. Vanuit een ander menu kun je de files niet zien staan. Waarschijnlijk in HD_SE\Alpen Voices Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
T-Rossie |
Geplaatst - 15/04/2008 : 00:25:07 Als je de HD wilt benaderen mbv een PC met USB gekoppeld aan de T2 :
Musicfinder (blauwe) knop ingedrukt houden (!) en dan de T2 inschakelen.
Met de T2 zélf kun je overigens ook gewoon kijken op de HD en FX pack weer aktiveren.
|
|
|