Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Songs wijzigen

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Monkey Geplaatst - 31/12/2005 : 19:38:25
Hallo mede-tyros fanaten,

Ik probeer de geluiden van mijn midi-files in de Tyros 2 te veranderen. Voorbeeld: de file wordt nu afgespeeld met een standaard drum kit, en ik wil er een Arabic Drum Kit van maken ofzo.
Hoe kan ik dit doen? Ik kan namelijk wel de geluiden wijzigen en het dan proberen op te slaan, maar dat lukt niet, de geluiden blijven ongewijzigd. Ik importeer nu de songs via de USB-stick.
Wie oh wie kan me helpen????
Er werd mij ook verteld dat je je songs "door een software programma kunt halen" op de computer, waarbij de songs automatisch worden omgezet naar de Super Articulation Voices. Welk programma is dat (toch niet voice editor) en hoe werkt dat??
Kortom, ik kom maar niet door die handleiding heengeploegd......

Alvast reuze bedankt!

Groetjes,
Moon
4     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Monkey Geplaatst - 01/01/2006 : 14:19:12
Hoi Allemaal,

Reuze bedankt! Het is me gelukt.

Tot de volgende vraag :-)

Moon
Johntel Geplaatst - 01/01/2006 : 11:28:15
Hoi Moon

Dit is niet zo moeilijk hoor. Laad eerst de midi in die je wil bewerken. Druk op de digital recording knop en dan op song creator. Ga dan met de tab knop naar 1-16. Druk op de F knop to die op channel 10 staat (drumtrack). Helemaal in het begin staat er Prog en een nummer achter. Delete deze lijn en kies een nieuwe drumkit bij de voices. Nu staat er terug Prog met een ander nummer. Je kan nog andere kits kiezen op andere plekken in die track.Dit kan je nu ook doen voor al de andere channels in die file. Vergeet nadien die file niet te saven of alles is verloren. Voila that's all. Succes.

Muzikale groeten
Johnny
theplayer Geplaatst - 01/01/2006 : 09:31:56
Hoi Moon,

Kijk eens op mijn site: http://home.hccnet.nl/f.lijflander
Ga daar naar Tips en dan naar Songs bewerken.
Daar staat precies hoe je te werk moet gaan in jouw geval.
Groetjes,

Frans
Tyr0s_Fre4k Geplaatst - 01/01/2006 : 01:17:19
Dat is de Mega-enhancer (2) software die je bij je T2 krijgt. Als je daar een song (denk ik) doorheen gooit, wordt alles voorzien van SA voices. Maar de drumkit zal niet veranderd worden naar Arabic bijvoorbeeld.
Probeer het eens via de song creator.

Groetjes,

Martijn

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000