O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
guyske |
Geplaatst - 12/07/2008 : 16:28:22 Hallo vrienden, ik heb twee vragen:
1: Kan er iemand me de meest eenvoudige en snelle manier uitleggen om instrumenten binnen een bestaande style te veranderen om die daarna te kunnen opslaan.
2: Ik heb een tweede toetsenbord aangesloten met midi, ik speel er de begeleiding (linkerhand)op. Met de style op zich geen enkel probleem werkt perfect, wat echter niet werkt is het linker instrument. I gebruik de KBD&Style om het midi signaal op te pikken en akkoord herkenning te doen. Mij vraag is dus, hoe kan ik het linker gekozen instrument laten mee klinken.
Al dank op voorhand voor diegene die de moeite neemt om me verder te helpen.
The way to go, heerlijk die Tyros 2 |
7 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
guyske |
Geplaatst - 14/07/2008 : 07:38:07 Hey de mannen, Frans & daniel, nogmaals bedankt ik heb je raad opgevolgd en alles is nu lekker naar mijn zin. Ik ga nu eindelijk een hoop styles stukje bij beetje onder handen nemen.
laakies |
Geplaatst - 13/07/2008 : 19:37:47 Beste alller beste Frans,
Geef mij dan dat telefoonnummer ook a.u.b   
Gr. Toine
Tyros 2 + Stagepass 300 |
theplayer |
Geplaatst - 13/07/2008 : 17:29:39 Hoi Toine,
Ik bel gewoon naar Japan en vertel ze hoe ik het hebben wil. Als dank krijg ik dan iedere keer een nieuwe Tyros. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
laakies |
Geplaatst - 13/07/2008 : 10:58:19 Hallo Frans,
Is weer een perfekte uitleg, ook ik heb hier weer iets aan.
Wat weet jij toch veel van die Tyros 2 af zeg, je hebt overal een oplossing voor, ben jij destijds in Japan geweest tijdens de ontwikkeling van de T2 ?? het lijkt er wel op 
Hardstikke tof dat je zo iedereen op weg kunt helpen.
En dat verdient naar mijn inziens een dik applaus 
Groetjes van Toine
Tyros 2 + Stagepass 300 |
guyske |
Geplaatst - 13/07/2008 : 09:13:08 Beiden bedankt voor de gouden raad, ik ga in de loop van de dag testen en laat jullie weten als het geluk aan mijn kant was.
Guy
theplayer |
Geplaatst - 13/07/2008 : 07:21:34 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door guyske 1: Kan er iemand me de meest eenvoudige en snelle manier uitleggen om instrumenten binnen een bestaande style te veranderen om die daarna te kunnen opslaan.
Hallo Guyske,
Om op de makkelijkste manier ander klanken in je style mee te nemen, kies je de style. Daarna druk je 2 x op mixing console. Je kunt nu alle instrumenten, volumes, enz enz wijzigen. Als je daar mee klaar bent, kies je de voices voor R1,2,3 en left. Kortom, alles zoals je je song wilt spelen. Daarna druk je op memorie en op Reg1 Deze registration sla je gewoon op onder de songnaam. Op deze manier hoef je geen nieuwe style te maken.
citaat: 2:Mij vraag is dus, hoe kan ik het linker gekozen instrument laten mee klinken.
Het instrument van left, dient aangestuurd te worden door channel 2. Zorg dus dat je tweede keyboard op Channel 2 zendt. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
MrBoembas |
Geplaatst - 12/07/2008 : 22:46:36 Hoi
Op vraag 1) pak de gewenste style.. ga naar "Menu Digitale Recording" klik op style en verander de desbetreffende partij (Drums, piano, gitaar, bass etc...) Wis of speel dan een andere partij erbij.
wil je vervolgens een partij uit een andere style kopieren ga dan naar Assembly en kopier daar de partij die je wilt hebben succes!!
Laat even weten of het gelukt is
Grtz,
Daniel. |
|
|