O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
corvdh |
Geplaatst - 05/01/2006 : 23:05:20 Hoe kom ik aan die live vocal sound die Peter Baartmans gebruikt in die demo video? Hij laat hem horen en zegt dan dat die klank niet standaard in de tyros2 aanwezig is maar je die van internet kunt downloaden. Nu heb ik een account aangemaakt op de yamaha website maar na het inloggen zijn er geen downloads beschikbaar bij de premium downloads. Kan deze live vocal sound niet als download op deze website gezet worden? Ik had nog niet zo lang geleden een technics Kn7000 en daar zaten veel van deze sounds in en die mis ik toch wel in de tyros2. |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
tyros2 |
Geplaatst - 14/01/2006 : 19:47:22 Beste Allemaal. Ik schaam me diep Al die tijd zit ik te mopperen dat ik niet bij de premium downloads kan blijkt het dat ik een verkeerd productnummer heb ingevoerd Na aanleiding van het laatste bericht op dit forum wat dit onderwerp betreft heb ik de zaak nog eens goed bekeken en wat blijkt, ja hoor Henkie had de verkeerde bril op. Na het opzetten van de goede bril en opnieuw de T2 te registreren blijkt het probleem verholpen te zijn en kan dus bij de downloads. Aan alle mensen die er voor hebben gezorgd dat dit nu opgelost is mijn welgemeende DANK!!!!!
Henk |
corvdh |
Geplaatst - 14/01/2006 : 12:04:36 Ik heb het downloadprobleem opgelost. Ik kreeg namelijk de volgende e-mail terug van de Yamaha klanten service: -------- Dear Customer,
Thank you very much for using Tyros 2. We apologize for our delayed response.
You will be able to access your "Premium Tools" download page when you register the product ID of your Tyros 2. You can find your product ID on the leaflet in owner's manual. This graphic will be helpful for you to find it; http://music.yamaha.com/images/productID.jpg
We will register your product ID if you send it to us so that you can access your download page.
Best regards, Yamaha Music Interactive, Inc. Customer Support -------- Bij de tyros2 worden diverse handleidingen en een datalist geleverd, dit alles verpakt in een plastic zak. Hier zitten ook twee blaadjes bij in a4 formaat. op één van die blaadjes staat een Product ID, bij het registreren van je tyros2 op de Yamaha website MOET je dit nummer invullen. Het nummer begint met TYROS2% Ik was dit vergeten, nu ik dit ingevuld heb zijn er wel premium downloads beschikbaar.
|
fboss |
Geplaatst - 09/01/2006 : 17:31:36 Beste allemaal;
Het probleem kan aan je firewall liggen.
Ik gebruik Zonealarm, en een downloadsite die wat gevaarlijke info vraagt of cookie's geeft, wordt zonder meer niet met mijn computer verbonden.
Vandaag kon ik geen bericht sturen naar dit forum, omdat ik de nieuwe naam van dit forum nog niet in Zonealarm had ingevuld.
Nu ik deze heb ingesteld kan ik jullie dit bericht weer sturen.
Als je ook een firewall gebruikt, dan moet je deze aanpassen of even uitzetten.
De downloadpagina van Yamaha staat bij mij in Zonealarm als vertrouwd geregistreerd. (de download lukt daarom dus ook altijd)
Hopenlijk heb je hier iets aan. Groeytes weer van fboss |
theplayer |
Geplaatst - 09/01/2006 : 08:09:27 quote: Originally posted by tyros2
Hoi fboss. Alles wat je schrijft heb ik gedaan maar helaas het werkt niet. Krijg steeds een melding "Geen downloads beschikbaar" Ik heb inmiddels de moed maar opgegeven en ga me er niet langer aan ergeren. Het feit dat meerdere mensen dit probleem hebben geeft me in ieder geval het gevoel dat het niet aan mij ligt.
Henk
Hoi Henk,
Ik heb het net nog even gedaan. 09-01-2006 08:12 Maar het klopt zonder problemen en alle downloads staan er nog. Er gebeuren vreemde dingen in 2006!! Groetjes,
Frans
|
corvdh |
Geplaatst - 08/01/2006 : 23:31:52 Ik heb via de Yamaha website een mailtje naar de klantenservice gestuurd over dit probleem(pje). zodra ik een reactie op dat mailtje heb lezen jullie het wel. |
tyros2 |
Geplaatst - 08/01/2006 : 21:31:45 Hoi fboss. Alles wat je schrijft heb ik gedaan maar helaas het werkt niet. Krijg steeds een melding "Geen downloads beschikbaar" Ik heb inmiddels de moed maar opgegeven en ga me er niet langer aan ergeren. Het feit dat meerdere mensen dit probleem hebben geeft me in ieder geval het gevoel dat het niet aan mij ligt.
Henk |
fboss |
Geplaatst - 08/01/2006 : 20:31:51 Hallo allemaal;
Hier nog een keer de te volgen proceduren als je bij Yamaha Tyros2 bestanden wilt downloaden
Allereerst Registreren, hier worden ook de gegevens van je Tyros2 gevraagd, en kun je een e-mailadres en een wachtwoord opgeven.
HIER; https://music.yamaha.com/productRegistration.html;jsessionid=30C611074277600F1B8857A62DF38E3D
Daarna; Als je al eenmaal bent geregistreerd, dan kun je hier inloggen voor je Yamaha downloads.
HIER; https://music.yamaha.com/logOn.html
Men vraagt dan je e-mailadres en je paswoord.
Moet tot succesvol downloaden leiden. Bij mij werkt het zo tenminste.
Groetjes van fboss |
corvdh |
Geplaatst - 08/01/2006 : 16:24:10 Nou het werkt nog niet, nu heb ik die vocal sound gelukkig per mail ontvangen maar je moet het toch ook gewoon kunnen downloaden?
Zoals je op de foto ziet (zie omlijning) ben ik op de juiste website en ben ik ingelogd maar nergens premium downloads te bekennen. Zo zie ik natuurlijk nooit of er nieuwe premium downloads zijn. Is die vocal sound de enige premium download op dit moment? |
fboss |
Geplaatst - 07/01/2006 : 23:23:02 Beste allemaal;
Hier een url adress van de directe inlogpagina van Yamaha.
https://music.yamaha.com/logOn.html
Hier je e-mailadres en je wachtwoord, en je krijgt dan heus je downloads. (Bij downloads aan de linkerzijde van de pagina).
Succes en groetjes van fboss
|
corvdh |
Geplaatst - 07/01/2006 : 21:02:35 Ruud Ik heb je mail ontvangen en gelijk die vocal sound geprobeerd. Werkt perfect, bedankt. |
Peter |
Geplaatst - 07/01/2006 : 16:46:00 Hoi Corvdh,
Ik heb juist het zelfde probleem. Bij mij zijn er ook geen downloads beschikbaar.
Groetjes Peter |
corvdh |
Geplaatst - 07/01/2006 : 16:34:28 Werkt ook niet. Ik wacht maar even op het mailtje van ruud. Ik zal ondertussen mijn instellingen van de internet explorer en mijn (norton)firerwall eens controleren, kijken of dat wat opleverd. Is het trouwens niet toegestaan om die premium download(s) op deze website (en straks www.t-2.nl) te plaatsen? dan kan tenminste iedereen deze downloaden. |
Johntel |
Geplaatst - 07/01/2006 : 13:04:03 He Cor
Ik denk het al te weten wat je fout is.
Ga naar de link http://music.yamaha.com/index.html die is juist. Nu ga je eerst inloggen via LOG ON ipv My Yamaha. Nu ga je naar Mijn Downloads. Zo zou dit moeten lukken. Succes hoor.
Muzikale groeten Johnny |
corvdh |
Geplaatst - 07/01/2006 : 12:59:03 Mail is onderweg. |
Ruud |
Geplaatst - 06/01/2006 : 23:40:29 Vreemd! Onder Mijn downloads staat ie er toch echt bij (SCAT).
Henk, ik heb je een mail gestuurd met de sound als attachment, 2,5 MB.
Cor, als je me een mail stuurt, zodat ik jouw e-mailadres heb, wil ik hem jou ook wel via de mail sturen.
Groet, Ruud |