Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 styles maken

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
n/a Geplaatst - 31/08/2008 : 20:22:52
ik ben supertevreden met mijn TYROS 2 en zet er een stevige sound mee neer. Maar: ik heb 'm nog lang niet doorgrond. Zo krijg ik het niet voor elkaar om eigen styles te maken. Met enige regelmaat heb je bijvoorbeeld een bestaande style die bijna geschikt is om voor een nummer te gebruiken, maar waarbij je bijvoorbeeld in de drums en/of de bas een ander accent wil leggen etc. De gebruiksaanwijzing is voor mij niet duidelijk genoeg. Kan/wil iemand mij helpen en op een eenvoudige manier uitleggen hoe ik zelf een style kan bewerken en opslaan en/of hoe ik een eigen style kan maken? Dank bij voorbaat, Luuk van den Eijk

Luuk van den Eijk
1     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
dave Geplaatst - 06/09/2008 : 10:48:48
hallo luuk,

met de tyros kun je dat perfect ik doe het zelf ook.
je moet gwoon een style pakken en ga dan is even neuzen tussen de mixing console.ga met je tapknop naar eq of effects daar kun je alle potmeters wie je ziet draaien.zo kun je je eigen sounds maken.een ander accent erin leggen weet ik niet hoe dat moet. maar ik bewerk me style altijd wel.

dave

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000