O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
remind |
Geplaatst - 24/09/2008 : 21:27:16 Een vraag:
stel ik wil/moet op een andere Tyros 2 dan die van mij een optreden doen. Is het dan mogelijk en zo ja hoe dan, al mijn instellingen, geluiden, stylees en registratie op een USB stick te zetten. Deze dan vervolgens in de andere Tyros 2 te steken en spelen maar ?
grtn. Jeroen http://www.2mymusic.com |
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Player |
Geplaatst - 30/09/2008 : 13:36:57 Jeroen,
Heiko geeft het reeds aan, de plaats waar je je Styles en geluiden op de "andere" Tyros neerzet is bepalend voor het wel dan niet goed werken van je registraties. Een registratie is eigenlijk niets anders dan een informatiebestandje die verwijst naar relevante locaties op je keyboard. Geluiden (WAV files) moet via de import functie opnieuw installeren (dus niet kopieren)
gr. Player |
Heiko |
Geplaatst - 25/09/2008 : 07:10:52 Een antwoord:
Dat kan alleen als alle koppelingen naar de bestanden verwijzen naar de bestanden die op die stick staan. Daar moet je dan bij het maken van je originele registraties rekening mee houden. M.a.w je moet een 1 op 1 situatie creëren. Wav moet je volgens mij wel naar de HD kopieëren.
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |