| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| derwey |
Geplaatst - 21/01/2009 : 15:04:49 hoy aan allen hoe kan m'n een wave nummer wissen van de harde schijf uit de harddiscrecorder
besta er een program dat wave omzet in midi groetjes ed |
| 6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| Tyr0s_Fre4k |
Geplaatst - 21/01/2009 : 23:51:03 Sterker nog... de hele USB-MIDI driver is niet eens nodig. Je kunt zo aan de slag met de Externe Harddisk modus van de Tyros2. Druk inderdaad op de musicfinderknop TERWIJL je de tyros aanzet, en houd deze ingedrukt. (zorg er wel voor dat je Tyros aan een computer hangt met een USB kabel) Zo kun je de schijf benaderen als ware het een externe hardeschijf
Groeten, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
| theplayer |
Geplaatst - 21/01/2009 : 22:12:06 Hallo Ed,
Zoals Henk het omschrijft, kun je inderdaad die wavefiles verwijderen. Maar ik kan me voorstellen dat je toch om het een of ander met de pc op de harde schijf van je Tyros wilt werken. Je hoeft daar alleen maar de mididriver voor te installeren. Daarna kun je via Verkenner op je harde schijf werken in de USB-mode. Hiervoor start je de Tyros op terwijl je de blauwe knop Musicfinder ingedrukt houd. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
| tyros2 |
Geplaatst - 21/01/2009 : 21:54:38 Hallo Ed Je hebt dit ook niet nodig, ik heb je omschreven hoe je handelen moet dus die pc kun je rustig vergeten. Gewoon de wave file verwijderen met de T2 zelf gaat snel en eenvoudig.
Muzikale Groet Henk |
| derwey |
Geplaatst - 21/01/2009 : 21:36:34 hoy bedankt voor de snelle reactie ik kan de tyros 2 niet aansluiten op de pc heb de nodige downloads niet aangezien ik deze tweedehands heb aangeschaft de disc's waren er niet bij heb al een en ander afgehaald van yamaha maar kan het programma file utility niet vinden groetjes ed
ed |
| tyros2 |
Geplaatst - 21/01/2009 : 16:12:57 Hallo Ed
Zorg dat je eerst een ander of geen file selecteert. Druk dan op delete Selecteer de te verwijderen file druk op OK en bevestig de handeling. Deze vraag is al een paar keer aan de orde geweest maar als je in de zoekfunctie "Wave verwijderen" intikt dan kom je vanzelf bij dit onderwerp en de oplossing terecht. Om de wave's te verwijderen heb je geen pc nodig de T2 kan dit zelfstandig.
Muzikale Groet Henk |
| guyske |
Geplaatst - 21/01/2009 : 15:42:24 Om een wave te wissen kan je best even je T2 aan een pc hangen dan zie je die als een extra harde schijf en in de root vind je de wave's.
Er bestaat volgens mij geen enkel programma dat op een deftige manier wave of MP3 kan omzetten in midi, er zijn wel al pogingen ondernomen maar de resultaten zijn niet om over naar huis te schrijven. 
The way to go, heerlijk die Tyros 2 |