| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| Raysyl |
Geplaatst - 31/01/2009 : 16:58:20 Beste Tyrosspelers, Ik heb een vraagje. Kan ik muziek van een cd in mijn tyros2 plaatsen? Kan ik dan ook deze styles van deze muziek aanpassen en bewerken op de Tyros? Wie heeft er een antwoord op? Groetjes |
| 10 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| Fred |
Geplaatst - 03/02/2009 : 19:34:00 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies
Hallo Fred,
Ten eertse heb ik niet geschreven dat er domme vragen bestaan, echter wou ik Raysyl behoeden voor het te vlug een post op een forum te zetten.
Mijn ervaring is, ( ben op diverese fora aktief ) dat je na het te vlug en te vele vragen post je uiteindelijk geen reactie meer krijgt, en dat zou ik dan sonde vinden.
Natuurlijk is een forum ervoor om elkaar proberen te helpen, en dat moet ook zo blijven.
Mijn reaktie is zeer zeker niet negatief of hard bedoelt,ik heb alleen mijn ervaring op Fora-gebied proberen te omschrijven en iemand te behoeden voor het te hard van stapel lopen met non responses van dien dan, en daar is nou net een forum niet voor om geen reacties meer te krijgen.
Maar ja, ik weet uit mijn hart dat ik het goedschiks bedoelde....
Gr van Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300
Voel je niet aangevallen Toine en lees m'n reactie in het andere topic.  
Gr. Fred te B. |
| laakies |
Geplaatst - 03/02/2009 : 18:14:05 Hallo Fred,
Ten eertse heb ik niet geschreven dat er domme vragen bestaan, echter wou ik Raysyl behoeden voor het te vlug een post op een forum te zetten.
Mijn ervaring is, ( ben op diverese fora aktief ) dat je na het te vlug en te vele vragen post je uiteindelijk geen reactie meer krijgt, en dat zou ik dan sonde vinden.
Natuurlijk is een forum ervoor om elkaar proberen te helpen, en dat moet ook zo blijven.
Mijn reaktie is zeer zeker niet negatief of hard bedoelt,ik heb alleen mijn ervaring op Fora-gebied proberen te omschrijven en iemand te behoeden voor het te hard van stapel lopen met non responses van dien dan, en daar is nou net een forum niet voor om geen reacties meer te krijgen.
Maar ja, ik weet uit mijn hart dat ik het goedschiks bedoelde....
Gr van Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
| Fred |
Geplaatst - 03/02/2009 : 01:00:23 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies
Hoi Raysyl,
Uit je voorgaande posts merk ik dat je vele vragen hebt omtrent de Tyros 2, en daar is ook niks mis mee daar is dit forum voor.
Echter heb ik het leesgevoel dat je ietwat te hard van stapel loopt, en te veel dingen tegelijk wilt uitvoeren, -en dat gaat niet lukken op die manier-
Probeer jezelf eens toe te leggen op eerst eens lekker spelenderwijs je vertrouwd te maken met de Tyros, lees de handleiding over een bepaald onderwerp een aantal keren door, probeer zelf eens iets( dan onthoud je het ook beter).
Kijk of een bepaald probleem niet al eerder op het forum is gesteld mbv de zoekfunctie, raadpleeg de website van onze FRANS, waarmee je toch al een heeeeel eind in de goede richting wordt gestuurd tbv de Tyros.
Zelf proberen te ontdekken is de beste leermeester, weleens gedacht aan de workshop dvd's van Oostendorp??
Mijn inziens is zelfondervinding de beste methode, en natuurlijk kom je ergens niet uit is dit forum een geweldig hulpmiddel.
Ik ben echter bang als je om elk wisse wasje op het forum post dat je op een gegeven moment geen respons meer krijgt en dat zou toch jammer zijn dan.
Ik bedoel dit bericht niet als negatief maar als een positieve benadering om te leren omgaan met je Tyros en ontzettend veel plezier hiermee, want in enkele maanden kun je zo'n muziekbeest niet leren kennen met al de mogelijkheden.
Succes en geniet telkens waaneer de powerknop op 'on ' gaat
Groetjes van Toine 
Tyros 3 xxl + Stagepass 300
Je hebt gelijk Toine, maar als iemand zo blij is, is dat toch ook wel erg leuk en je weet domme vragen bestaan niet Ik vogel inmiddels met m'n 3, maar ben toch wel blij met alle vragen en eventuele antwoorden die mij op een snellere manier inzicht geven in de materie!!! en ja ondanks je gelijk vond IK je reactie wel wat hard Natuurlijk is het zo dat rtfm een vereiste is om je instrument goed te leren kennen, maar dan hadden ze het WWW en de daarbij behorende fora maar niet uit moeten vinden  
Gr. Fred te B. |
| Raysyl |
Geplaatst - 02/02/2009 : 05:07:40 Ja,je hebt eigenlijk wel gelijk ook, ik loop altijd best hard van stapel. De Workshop dvd"s heb ik allemaal. ps, ik vind dat je heel goed en wijs jouw gedachten hebt kunnen verwoorden met deze tekst. Schud mij weer wakker,he? Bedankt voor je reactie nogmaals. Groetjes, van blije T2 speler |
| laakies |
Geplaatst - 01/02/2009 : 14:09:39 Hoi Raysyl,
Uit je voorgaande posts merk ik dat je vele vragen hebt omtrent de Tyros 2, en daar is ook niks mis mee daar is dit forum voor.
Echter heb ik het leesgevoel dat je ietwat te hard van stapel loopt, en te veel dingen tegelijk wilt uitvoeren, -en dat gaat niet lukken op die manier-
Probeer jezelf eens toe te leggen op eerst eens lekker spelenderwijs je vertrouwd te maken met de Tyros, lees de handleiding over een bepaald onderwerp een aantal keren door, probeer zelf eens iets( dan onthoud je het ook beter).
Kijk of een bepaald probleem niet al eerder op het forum is gesteld mbv de zoekfunctie, raadpleeg de website van onze FRANS, waarmee je toch al een heeeeel eind in de goede richting wordt gestuurd tbv de Tyros.
Zelf proberen te ontdekken is de beste leermeester, weleens gedacht aan de workshop dvd's van Oostendorp??
Mijn inziens is zelfondervinding de beste methode, en natuurlijk kom je ergens niet uit is dit forum een geweldig hulpmiddel.
Ik ben echter bang als je om elk wisse wasje op het forum post dat je op een gegeven moment geen respons meer krijgt en dat zou toch jammer zijn dan.
Ik bedoel dit bericht niet als negatief maar als een positieve benadering om te leren omgaan met je Tyros en ontzettend veel plezier hiermee, want in enkele maanden kun je zo'n muziekbeest niet leren kennen met al de mogelijkheden.
Succes en geniet telkens waaneer de powerknop op 'on ' gaat
Groetjes van Toine 
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
| Soneg |
Geplaatst - 01/02/2009 : 11:35:34 Je kan natuurlijk wel fragmenten van een cd met een wave editor programma bewerken en zo fragmenten in de tyros3 opslaan,en deze vervolgens triggeren met een multipad.
Soryt |
| Raysyl |
Geplaatst - 01/02/2009 : 07:18:45 dan ga ik niet onnodig cd muziek erop zetten. Oke, bedankt voor jullie reakties |
| n/a |
Geplaatst - 31/01/2009 : 19:44:07 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Raysyl
Dus met style creator van de tyros2 kan ik wel de audiostyle bewerken? Maar verder zijn er geen trucjes voor?
Van een audio CD kan je geen stukken uithalen en bewerken. Geen styles, geen klanken enz... kortom niks eigenlijk. sis
T-2 rules |
| Raysyl |
Geplaatst - 31/01/2009 : 18:42:40 Dus met style creator van de tyros2 kan ik wel de audiostyle bewerken? Maar verder zijn er geen trucjes voor?
|
| Tyr0s_Fre4k |
Geplaatst - 31/01/2009 : 17:03:30 De muziek van een CD kun je in je Tyros2 plaatsen ja, je moet de nummers van de cd af halen door ze te rippen (de nieuwere windows media players kunnen dit)
Echter is deze muziek dan alleen te beluisteren via de harddiskrecorder.
Maar de muziek op een cd is gewoon audio, en heeft dus niks te maken met styles of multipads ofzo. Het zal dus niet mogelijk zijn de band op de track te veranderen. Het is ook niet mogelijk om een style te maken van een audio opname, tenzij je dit handmatig doet via de stylecreator.
Dus het antwoord is: Ja, je kan muziek in je Tyros2 plaatsen, en nee... je kunt de "style" niet bewerken of aanpassen.
Groeten, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
|
|