| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| laakies |
Geplaatst - 01/02/2009 : 23:55:12 Hallo nieuwe Tyros 2 gebruikers,
Inmiddels zie ik op dit forum diverse nieuwe tyros 2 gebruikers met vele vragen, - wat ook logisch is - daar het keyboard vele mogelijkheden in huis heeft.
Zijn er Tyros 2 spelers in de buurt van Tilburg en hebben vragen, neem dan even via de PM mail contakt met me op, om een afspaak te maken om thuis e.e.a nader (gratis) persoonlijk uit te leggen.
Dus kom maar op hoor, ik help je graag ff op weg in de tyros wereld.
Groetjes van Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
| 7 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| Fred |
Geplaatst - 03/02/2009 : 23:03:58 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies
Bij deze sluit ik GRATIS deze discussie en voel me zeker niet aagevallen hoor!
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300

Gr. Fred te B. |
| laakies |
Geplaatst - 03/02/2009 : 22:44:02 Bij deze sluit ik GRATIS deze discussie en voel me zeker niet aagevallen hoor!
Gr Toine
| Fred |
Geplaatst - 03/02/2009 : 19:30:14 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies
Hallo Fred,
Leuk mijn citaten terug te zien, maar dat je ze uitvergroot hoeft niet hoor, ik ben niet slechtziend of blind.
Wat je met tegenstijdigheden bedoelt snap ik niet, maar het ene citaat is gericht op het forum gebruik, en het andere is dat ik graag mensen persoonlijk iets wil proberen uit te leggen wat dikwijls makkelijker en vlugger begrijpbaar is, als een probleem in alleen geschreven tekst op te lossen via een forum.
En middels deze hulp probeer ik de Tyros keyboard liefhebbers die in mijn omgeving wonen persoonlijk in raad en daad wat in mijn mogelijkheden ligt verder te helpen En dat nog GRATIS ook 
Als dat niet genoeg is dan weet ik het ook niet meer!!!!
Ook ik leer nog steeds bij over de mogelijkheden van de Tyros ( en speel nu bijna 3 jaar op zowel de T1, T2 en nu de T3.
Tja genoeg geschreven een een beetje ontsteld over je reactie, ik ga lekker achter mijn keyboard zitten dat wekt weer wat meer vrolijke klanken op. 
Groetjes van Toine
Hoi Toine,
De opmaak was alleen maar voor de duidelijkheid, maar dit terzijde. Natuurlijk is het prachtig, dat je je forumgenoten wilt helpen, maar dat je dat gratis doet lijkt mij logisch. Als je zelf de tegenstrijdigheid in je 2 berichten niet ziet, ok dan zal dat wel aan mij liggen. Laten we de discussie maar sluiten en blijf vooral gratis je goede werk voortzetten.  
Gr. Fred te B. |
| laakies |
Geplaatst - 03/02/2009 : 18:31:13 Hallo Fred,
Leuk mijn citaten terug te zien, maar dat je ze uitvergroot hoeft niet hoor, ik ben niet slechtziend of blind.
Wat je met tegenstijdigheden bedoelt snap ik niet, maar het ene citaat is gericht op het forum gebruik, en het andere is dat ik graag mensen persoonlijk iets wil proberen uit te leggen wat dikwijls makkelijker en vlugger begrijpbaar is, als een probleem in alleen geschreven tekst op te lossen via een forum.
En middels deze hulp probeer ik de Tyros keyboard liefhebbers die in mijn omgeving wonen persoonlijk in raad en daad wat in mijn mogelijkheden ligt verder te helpen En dat nog GRATIS ook 
Als dat niet genoeg is dan weet ik het ook niet meer!!!!
Ook ik leer nog steeds bij over de mogelijkheden van de Tyros ( en speel nu bijna 3 jaar op zowel de T1, T2 en nu de T3.
Tja genoeg geschreven een een beetje ontsteld over je reactie, ik ga lekker achter mijn keyboard zitten dat wekt weer wat meer vrolijke klanken op. 
Groetjes van Toine
| Fred |
Geplaatst - 03/02/2009 : 01:05:12 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies
Hallo nieuwe Tyros 2 gebruikers,
Inmiddels zie ik op dit forum diverse nieuwe tyros 2 gebruikers met vele vragen, - wat ook logisch is - daar het keyboard vele mogelijkheden in huis heeft.
Zijn er Tyros 2 spelers in de buurt van Tilburg en hebben vragen, neem dan even via de PM mail contakt met me op, om een afspaak te maken om thuis e.e.a nader (gratis) persoonlijk uit te leggen.
Dus kom maar op hoor, ik help je graag ff op weg in de tyros wereld.
Groetjes van Toine
citaat: -------------------------------------------------------------------------------- Oorspronkelijk geplaatst door laakies
Hoi Raysyl,
Uit je voorgaande posts merk ik dat je vele vragen hebt omtrent de Tyros 2, en daar is ook niks mis mee daar is dit forum voor.
Echter heb ik het leesgevoel dat je ietwat te hard van stapel loopt, en te veel dingen tegelijk wilt uitvoeren, -en dat gaat niet lukken op die manier-
Probeer jezelf eens toe te leggen op eerst eens lekker spelenderwijs je vertrouwd te maken met de Tyros, lees de handleiding over een bepaald onderwerp een aantal keren door, probeer zelf eens iets( dan onthoud je het ook beter).
Kijk of een bepaald probleem niet al eerder op het forum is gesteld mbv de zoekfunctie, raadpleeg de website van onze FRANS, waarmee je toch al een heeeeel eind in de goede richting wordt gestuurd tbv de Tyros.
Zelf proberen te ontdekken is de beste leermeester, weleens gedacht aan de workshop dvd's van Oostendorp??
Mijn inziens is zelfondervinding de beste methode, en natuurlijk kom je ergens niet uit is dit forum een geweldig hulpmiddel.
Ik ben echter bang als je om elk wisse wasje op het forum post dat je op een gegeven moment geen respons meer krijgt en dat zou toch jammer zijn dan.
Ik bedoel dit bericht niet als negatief maar als een positieve benadering om te leren omgaan met je Tyros en ontzettend veel plezier hiermee, want in enkele maanden kun je zo'n muziekbeest niet leren kennen met al de mogelijkheden.
Succes en geniet telkens waaneer de powerknop op 'on ' gaat
Groetjes van Toine
Rijmt het één hier nu met het ander?????????
Kijk Toine dit bedoel ik dus  Ik vind dat je een beetje tegenstrijdig reageert
Gr. Fred te B. |
| Tyr0s_Fre4k |
Geplaatst - 02/02/2009 : 16:04:06 Jup, zeker mee eens.
Omgeving Leiden/Katwijk kan mij mailen... hoewel dat er niet veel zullen zijn 
Groeten, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
| T-Rossie |
Geplaatst - 02/02/2009 : 00:05:09 Da's nog eens een schitterend initiatief/aanbod! In de omgeving van Coevorden mag men een beroep op mij doen. |
|
|