| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| Raysyl |
Geplaatst - 15/02/2009 : 08:35:02 Ik wil graag een foto van mijn dochtertje als achtergrond in de tyros2 hebben . Ik heb al zitten spitten hoe ik dat moet doen . Sorry mensen ik kom er niet uit . Iemand die mij helpen kan en wil? groetjes |
| 4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| laakies |
Geplaatst - 16/02/2009 : 18:35:06 Hoi,
Vroeger op de kleuterschool was ik met knippen en plakken de beste

Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
| Rene |
Geplaatst - 15/02/2009 : 22:25:07 Hoi Toine,
Volgens mij is dit knippen en plakken
Rene |
| Raysyl |
Geplaatst - 15/02/2009 : 18:21:09 Bedankt tony ,ga ik proberen |
| laakies |
Geplaatst - 15/02/2009 : 12:02:05 Hoi Raysyl,
Heb je geen Nederlandse handleiding?, deze kun je downloaden hoor.
Jouw probleem staat op pagina 195. lees ook hieronder.
MAIN PICTURE (illustratie voor de hoofddisplay) Deze functie laat u uw favoriete illustratie gebruiken als achtergrond voor de hoofddisplay. Druk op de LCD-knop [MAIN PICTURE] in de [FUNCTION] #8594; UTILITY #8594; OWNER-display om de Open/Save displays voor illustraties voor de hoofddisplay op te roepen. U kunt een illustratie selecteren uit de verscheidene illustraties die reeds op de Preset drive staan. Druk, na het selecteren, op de knop [EXIT] om terug te keren naar de Main display. De nu geselecteerde illustratie wordt weergegeven als achtergrond van de hoofddisplay. Uw eigen illustraties gebruiken Ofschoon een verscheidenheid aan illustraties beschikbaar is op het presetstation, kunt u uw eigen favoriete illustratiegegevens naar de Tyros2 laden voor gebruik als achtergrond. Houd de volgende punten en beperkingen in gedachten, als u uw eigen illustratiedata gebruikt. • Alleen bitmapfiles (.BMP) kunnen worden gebruikt voor de achtergrond van de hoofddisplay. • Zorg ervoor dat u geen illustraties gebruikt die groter zijn dan 640 x 480 pixels. Kleinere illustraties worden automatisch gekopieerd en naast elkaar gezet in de display. • Als u een illustratiebestand van de externe apparaten selecteert, kan het even duren voordat de achtergrond verschijnt. Als u deze tijd wilt verkorten, sla dan de achtergrond van het apparaat op in het USER-station in de Open/ Save display voor illustraties. • Als u een illustratie van externe apparaten selecteert, zal de geselecteerde achtergrond niet worden aangegeven als het instrument weer wordt aangezet, tenzij u hetzelfde apparaat dat de gegevens bevat weer heeft aangesloten.
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
|
|