| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| Albert |
Geplaatst - 01/03/2009 : 13:05:17 Hoi, Kan deze upgrade in 1 keer? Ik heb de versie 1.31 gedownload, op een USB-stick gezet en de procedure gevolgd, maar ik krijg steeds een melding 'please insert the MEDIA' en wat ik ook probeer, de installatie gaat niet verder. De USB-stick is in orde. Ik heb hem op de Tyros-2 geformatteerd en de bestanden van versie 1.31 er opnieuw opgezet, maar het werkt niet. (Ik heb op de website van Yamaha gezocht naar versie 1.11, maar die is niet meer online).
Met vriendelijke groeten, Albert. |
| 13 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| Fred |
Geplaatst - 17/03/2009 : 21:07:30 Opnieuw formatteren lost ook vaak problemen op.
Gr. Fred te B. |
| tyros2 |
Geplaatst - 17/03/2009 : 19:41:41 Hoi Beste Mensen Ik heb inmiddels een stuk of 6 usb sticks zowel 1.0 als 2.0 goedkope en duurdere van 256 mb tot 8 gig (Dane-elec) maar welke ik ook gebruik mijn T2 lust ze allemaal.
Muzikale Groet Henk |
| Trebor |
Geplaatst - 17/03/2009 : 19:32:55 Volgens mij is deze info compleet onjuist.  Ik gebruik zonder probleem een Scandisk, USB2, 2 giga. En, mijn toestel is een Tyros 2, zodoende...   Robert
|
| toni |
Geplaatst - 17/03/2009 : 18:00:03 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Albert
Hoi, Kan deze upgrade in 1 keer? Ik heb de versie 1.31 gedownload, op een USB-stick gezet en de procedure gevolgd, maar ik krijg steeds een melding 'please insert the MEDIA' en wat ik ook probeer, de installatie gaat niet verder. De USB-stick is in orde. Ik heb hem op de Tyros-2 geformatteerd en de bestanden van versie 1.31 er opnieuw opgezet, maar het werkt niet. (Ik heb op de website van Yamaha gezocht naar versie 1.11, maar die is niet meer online).
Met vriendelijke groeten, Albert.
hallo je moet een usb stick 1.0 hebben 2.0 wordt niet gelezen door de t2 liefs een oude stick van 650 0f 1 giga of je kan er een hub tussen zetten. groetjes..toni |
| Albert |
Geplaatst - 15/03/2009 : 21:32:54 De tip om de USB-stick er uit te halen en weer terug te plaatsen had ik al geprobeerd, maar helaas... Ik ben blij dat de Tyros 2 niet zo selectief is als het gaat om wie er op speelt , want het zou kunnen dat ik dan ook geweigerd word. Ik heb inmiddels 2 draadloze netwerkkaarten op de Tyros 2 geprobeerd en die worden ook beide niet herkend.
In ieder geval iedereen bedankt voor de reactie. 
| theplayer |
Geplaatst - 14/03/2009 : 19:27:48 Klopt,die zag mijn Tyros2 ook niet, maar mijn Tyros3 ziet en leest die 8 GB van die 'Club' heel goed. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
| Trebor |
Geplaatst - 14/03/2009 : 18:36:25 dat denk ik niet. Ik gebruik USB 2 sticks, en dit zonder problemen. Het kan wel liggen aan de formatering ; ook heb ik al gehad dat een stick komende uit de "wekelijkse aanbiedingen" van bepaalde winkelketens het niet deed. Mijn T2 "zag" hem gewoon niet. |
| Raysyl |
Geplaatst - 14/03/2009 : 13:31:21 tyros 2 kent alleen usb 1.0 sticks,volgens mij zou het daaraan gelegen kunnen hebben
|
| n/a |
Geplaatst - 10/03/2009 : 13:16:31 Hai Albert. mischien ook een tip voor anderen,als ie vraagt,please insert media,even de usb stick eruit halen en dan er weer in,dan pakt ie hem wel.
gr
Gerrit |
| Albert |
Geplaatst - 01/03/2009 : 18:28:49 Het probleem is opgelost. Ik heb de bestanden op een andere USB-stick gezet en toen werkte het wel. Vreemd. Op beide USB-stick staan de bestanden in de root, dus daar zit het niet in. Maar goed, het resultaat telt.
ThePlayer, bedankt voor je reactie.
| theplayer |
Geplaatst - 01/03/2009 : 14:02:21 Hallo Albert,
Je kunt in een keer van 1.10 naar versie 1.31 Dat moet geen probleem zijn. Let er op, dat als het bestand uitpakt, dat het in een folder komt. Daar moeten die bestanden dus uit. Ik zeg het nog maar een keer. (uit ervaring) Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
| Albert |
Geplaatst - 01/03/2009 : 13:28:21 Beste ThePlayer, Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de bestanden van jouw website gehaald (is dus al versie 1.31, heb mijn oorspronkelijke bericht aangepast) en de instructie gevolgd op je website, maar helaas. De bestanden staan in de root van de USB en verder staat er niets op.
Maar misschien kan iemand antwoord geven op mijn vraag: kun je in 1 stap van versie 1.10 naar versie 1.31 of moet je eerst naar 1.20 upgraden?
| theplayer |
Geplaatst - 01/03/2009 : 13:23:46 Hallo Albert,
Inmiddels is versie 1.31 al uit. Kijk even op mijn site. (Tyros2 > Tips > Os upgraden.) Controleer dan of de bestanden in de Root van de stick staan. Dus NIET in een folder. Op mijn site staat ook welke bestanden er op de stick moeten staan. Groetjes,