| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| weijers124 |
Geplaatst - 17/03/2009 : 08:05:23 Hallo,
Ik heb een pedaal gekoppeld aan de OTS. Wat wil nu het geval als ik die gebruik: mijn lampjes op de main variation blijven dan knipperen, met als gevolg dat er achter elkaar fill-ins komen. Dat kan niet de bedoeling zijn. Wie weet een oplossing.
Frans
27111 |
| 13 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| lutek |
Geplaatst - 03/04/2009 : 18:25:55 Hallo Frans, Ik heb dit probleem onlangs gehad toen ik de pedaal gedemonteerd heb en op een voetplank gemonteerd. Bij het spelen kreeg ik dezelfde afwijking als jouw. Bij kontrole van het pedaal bleek dat ik een schakelaartje aan de zijkant vedraaid had ( kontinu of pulswerking van het pedaal), nadat ik het omgezet had werkte het pedaal weer als voorheen. Bekijk het pedaal maar even. veel sucses, Lutek |
| weijers124 |
Geplaatst - 25/03/2009 : 11:23:18 Hallo,
Oke, ik heb het begrepen.
Ik bedoelde bij mijn vorige opmerking eigenlijk het gebruik van de controller.
Staat het gebruik hiervan ook op jouw site?
Bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!
FRans
27111 |
| theplayer |
Geplaatst - 25/03/2009 : 10:02:46 Hallo Frans,
Lees eens 5 plaatsen naar boven. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
| weijers124 |
Geplaatst - 25/03/2009 : 09:32:31 Hallo,
Ik heb pedaalsequence op off gezet en nu werkt de start/stop weer.
Overigens is e.e.a. best ingewikkeld, of ligt dit aan mij? Staat e.e.a. behalve in de gebr. handl. nog ergens beschreven. Misschien heb jij er wel wat over staan op jouw site?
Frans
p.s. bedankt voor de snelle reactie!!!
27111 |
| theplayer |
Geplaatst - 25/03/2009 : 09:03:55 Hallo Frans,
Als je een pedaal bij registrationsequence hebt toegewezen, is dat pedaal voor andere functies uitgesloten. Als je er dus weer een andere functie aan wilt geven, moet je het bij registrationsequence weer uitschakelen. Resetten doe je alleen maar in uiterste noodzaak en veranderd meestal ook niet alle instellingen. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
| weijers124 |
Geplaatst - 25/03/2009 : 08:48:55 Hallo,
Pedaal ingesteld op OTS+.
Nu echter een probleem:
Wat ik echter bij de pedalen wijzig, ze doen niet wat ik wil. bv: mijn start/stop instelling op pedaal 1 doet de registratiebank van achter naar voren gaan. Hoe kan dat nou? Moet ik iets resetten?
Ik hoor het wel.
Frans
27111 |
| weijers124 |
Geplaatst - 23/03/2009 : 09:55:52 BEDANKT, IK GA AAN HET WERK ERMEE. NOGMAALS BEDANKT VOOR DE MOEITE!!
FRANS WEIJERS
27111 |
| theplayer |
Geplaatst - 22/03/2009 : 15:46:45 Hallo Frans,
Ik denk dat je het een en ander moet veranderen. Stap helemaal van die musicfinder af en ga alleen werken met registraties. Evt. gebruik je die musicfinder als basis. Gebruik dan per nummer één registratiebank. (je kunt dan iedere bank de naam van de song geven.) Dan stel je voor iedere bank ook een registrationsequence in. Je kunt dan van te voren instellen hoe de volgorde van de registraties is. Met een pedaaltje kun je dan het hele nummer schakelen. Kijk eens op mijn site bij: Tyros2 > Fi;lmpjes. Het eerste filmpje laat zien hoe makkelijk dat het werkt. Dan bij Tyros2 > Tips > Registrations en registrationsequence Misschien heb je daar iets aan. Groetjes,

| weijers124 |
Geplaatst - 22/03/2009 : 12:54:49 Hallo,
Bedankt voor je reactie!!
E.e.a. betekent wel dat als ik muziek door elkaar speel van ingestelde registratiebanken en de music finder de pedaal wel steeds opnieuw moet instellen.
Dus bij geprogrammeerde registraties: pedaal op fill up+ en bij de musicfinder op OTS+ instellen. (en met de de hand de main var. wijzigen, want die loopt dan niet mee.)
Klopt dat?
Met groetjes
Frans Weijers
27111 |
| theplayer |
Geplaatst - 20/03/2009 : 21:12:02 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door weijers124 Mijn 3 pedalen staan als volgt geprogrammeerd: 1. op start/stop 2. op s. art 3. op fill up +
Hallo Frans,
Sorry, maar ik was je vraag uit het oog verloren. Je geeft aan dat je pedaal op Fill up + staat. Maar als je de OTS wilt bedienen, moet je het pedaal instellen op OTS +. Groetjes,

| weijers124 |
Geplaatst - 20/03/2009 : 14:09:48 Helaas heb ik nog geen antwoord gekregen op mijn vraag.
Iedereen zal het wel druk hebben.
Of is de vraag niet oplosbaar?
Frans
27111 |
| weijers124 |
Geplaatst - 17/03/2009 : 14:17:59 Hallo, Bedankt voor je snelle reactie.
Mijn 3 pedalen staan als volgt geprogrammeerd:
1. op start/stop 2. op s. art 3. op fill up +
Bij mijn eigen registaties werkt het bovenstaande uitstekend. Maar als ik de muziek uit de musicfinder gebruik, gaat het zoals in mijn eerste verhaal beschreven staat.
Dus de ots gaat van 1,2,3 naar 4, de main var. ook, maar blijft knipperen, zodat er steeds fill ins komen. Ik kan dan met de hand het knipperen wel stoppen, maar dat is niet handig. Ik hoop dat e.e.a. duidelijk is.
Frans
27111 |
| theplayer |
Geplaatst - 17/03/2009 : 11:52:26 Hallo Frans,
Het pedaal moet geen contact maken als het los staat. Als je het intrapt moet het contact maken, maar weer lossen als je het los laat. Er zijn pedalen die andersom werken. Je kunt dan de polariteit instellen. Vertel anders een hoe je te werk bent gegaan. Groetjes,