| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| sipma015 |
Geplaatst - 20/03/2009 : 21:35:01 Hoe kan ik de spelende stijl bij de Tyros 2 laten vertragen, bv bij een break of een ending, zonder mijn handen van de toetsen te hoeven halen om de vertragingsknop ingedrukt te houden tot de juiste snelheid. Mijn oude Roland G800 had daar een slim knopje voor wat slechts éénmalig ingedrukt hoefde te worden om te stijl te laten vertragen. Ik kon me dan helemaal met het eindspel bezighouden. Sipma |
| 3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| theplayer |
Geplaatst - 20/03/2009 : 22:43:07 Hallo Sipma,
Helaas gaat dit alleen bij een ending, maar niet bij de lopende style. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
| sipma015 |
Geplaatst - 20/03/2009 : 22:07:44 Dank je wel Robert voor je reactie; ik neem aan dat je de vermelding 'rit' bedoelt bij de ending. Het is me één keer gelukt, maar waar het me om gaat is om de lopende stijl te laten vertragen, waarbij ik bv een eigen ending kan spelen. Sipma |
| Trebor |
Geplaatst - 20/03/2009 : 21:49:14 Hi Sipma
ik weet niet of dit je van dienst kan zijn, maar op T2 (zoals op nog heel wat PSR's denk ik) kan je de ending laten uitdeinen (met afnemend tempo) door 2 keer de ending in te drukken.
Robert |