| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| weijers124 |
Geplaatst - 06/04/2009 : 14:02:41 Hallo,
Ik heb wat styles gedownload, en via de usb stick in de tyros geladen. Toen ben ik vanuit die styles registraties gaan maken. Allemaal goed gegaan.
Maar: om de gemaakte registraties niet bij een storing kwijt te zijn heb ik ze gekopieerd naar een usb stick.
Als ik nu een gemaakte registratie (die ik vanuit de gedownloadde style) oproep, maakt de tyros geen "link" meer aan met de style.
Voorbeeld: Het nr Titanic opgeroepen en staat in de registratiebank (zichtbaar op het hoofdscherm)genoemd, ook dan stond bij Style Titanic genoemd. Maar nu niet meer en ben mijn intro ook kwijt.
Ik hoop dat ik het goed beschreven heb.
Wat doe ik fout??? En wie weet antwoord.
Frans
27111 |
| 4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| theplayer |
Geplaatst - 07/04/2009 : 07:21:09 Hallo,
Het is niet beslist noodzakelijk dat de registrations op dezelfde plaats staan dan de Styles. Het is wel noodzakelijk dat de styles op dezelfde plaats blijven staan, als waar ze stonden toen de registratie gemaakt werd. Denk er aan dat een registratie niets meer is dan een aantal snelkoppelingen. Hij bevat dus zelf géén klanken en géén style, maar roept ze alleen maar op. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
| Rene |
Geplaatst - 06/04/2009 : 23:06:27 Hallo Frans,
De styles in de user zetten is ook geen probleem, maar wanneer je de registraties opgeslagen hebt op je hd, dan moet je ook de styles waar jij het over hebt op de hd zetten.
Rene |
| weijers124 |
Geplaatst - 06/04/2009 : 17:01:01 Hallo Toine,
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb de gedownloade styles nu in USER staan, dus eerst op de HD zetten?
Ik ga het proberen (morgen) nu geen tijd meer.
Laat het nog weten of het is gelukt.
27111 |
| laakies |
Geplaatst - 06/04/2009 : 16:30:54 Hoi Frans,
Je moet de gedownloade styles eerst op je hardeschijf vd Tyros zetten!
Maak bijv op je hardeschijf een map aan met Styles, en zet je styles in deze map.
Selecteer nu de style via tabs (HD1) en maak je registraties, daarna zal alles wel werken.
Kijk eens ook even op de site van onze andere Frans.
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |