| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| guido0411 |
Geplaatst - 13/04/2009 : 08:10:05 Beste Muziekliefhebbers,
Ik ben in het trotse bezit van een Yamaha Tyros 2. Alleen heb ik op de plek rondom de volumeknop een slijttageplek zit. De mooie zilverkleur is daar helemaal weg. Een das echt een lelijk gezicht. Is er iemand die weet of er iets te krijgen is, waardoor ik of iemand anders het weer wat kan bijwerken ?
Gr.Guido (Tyrosfreak) |
| 5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| Rene |
Geplaatst - 14/04/2009 : 18:54:23 Misschien helpt nagels knippen 
Rene |
| F.van Holten |
Geplaatst - 14/04/2009 : 16:31:52 Misschien een idee om een zwelpedaal te kopen ,dan heb je die knop niet zoveel meer nodig,(of heb je die al)Maar ik heb ook dezelfde slijtage plekken , slecht lakje. Frans |
| Hanswiel |
Geplaatst - 13/04/2009 : 17:57:38 Ook bij de tyros 1 was dat al zo. Is een goed teken, want dan is er veel gebruik van gemaakt.
Hans |
| guido0411 |
Geplaatst - 13/04/2009 : 16:00:50 Toch bedankt voor je reactie.
Gelukkig zijn er toch ook nog andere mensen die er problemen mee hebben, danwel een beschadiging.Ik ben het namelijk nog niet eerder tegen gekomen. Jammer, dat voor zo'n best wel dure aanschaf, dit kan optreden.
Ik wens jouw veel speelplezier !!
|
| n/a |
Geplaatst - 13/04/2009 : 09:59:14 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door guido0411
Beste Muziekliefhebbers,
Ik ben in het trotse bezit van een Yamaha Tyros 2. Alleen heb ik op de plek rondom de volumeknop een slijttageplek zit. De mooie zilverkleur is daar helemaal weg. Een das echt een lelijk gezicht. Is er iemand die weet of er iets te krijgen is, waardoor ik of iemand anders het weer wat kan bijwerken ?
Gr.Guido (Tyrosfreak)
Ja dat is een bekent probleem bij de T-2 Ik heb ook hier en daar al zwarte plekken. Je zal ermee moeten leven want daar is niks aan te doen sis
Fulltime freelance muzikant, producer , componist. |