O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
krocht |
Geplaatst - 24/01/2006 : 20:48:02 Hoi luidjes,
Ik zat zo eens even te serven en kwam zo bij toetsenclub.nl Daar staat nu een nieuwe link met mooie downloads van marco riedijk voor tyros 2 en zo. Zitten leuke dingen bij en te gebruiken. Het is www.marcoriedijk.nl Moet je eens bekijken. |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
theplayer |
Geplaatst - 07/02/2006 : 07:02:13 Hoi,
Graag gedaan Peter. Groetjes,
Frans |
Peter Leeuw |
Geplaatst - 07/02/2006 : 01:21:49 Hallo Frans,
Ze komen van de Tyros1 af. Je moet maar net weten hoe je moet handelen,om ze te kunnen zien.
Hartstikke fijn dat je alweer te hulp schiet.
Wat voor sommige een eitje is,kan voor een ander een groot probleem zijn.
Nogmaals mijn dank.
Groetjes Peter. |
theplayer |
Geplaatst - 06/02/2006 : 11:00:15 Hallo Peter,
Met de door jou toegezonden files is niets aan de hand. Alleen is dit weer een ander soort dan de files die op de site van Marco staan. Dat zijn samples. (dus cpl. met de wave) Wat jij mij gestuurd heb zijn bewerkingen van 'n sample.
Om deze te gebruiken hoef je ook niets bijzonders te doen. Druk op knop 'F'. je kunt dan een klank kiezen. Ga nu met 'Next' naar de plaats waar de map staat met de files. (HD of USB ) Open de map en zie, daar staan al de files. Je kunt ze nu meteen kiezen en zonder maar bespelen. Deze stemmen staan trouwens ook op je Tyos2 onder de groep Choir. Groetjes,
Frans |
Peter Leeuw |
Geplaatst - 05/02/2006 : 21:28:40 Hallo Frans,
ik heb het geprobeerd,zoals je zei,maar ik krijg ze niet te zien op het scherm.Ik een e-mail naar je gestuurd met de files.Zou je eens willen kijken of er wat mee mis is.
Alvast bedankt.
Peter. |
theplayer |
Geplaatst - 31/01/2006 : 09:04:49 Hoi Peter,
Je praat tenminste als een echte muzikant. Geen DRANK, Geen KLANK! Ik hoor het wel. groetjes,
Frans |
Peter Leeuw |
Geplaatst - 31/01/2006 : 02:09:50 Hallo Frans,
ik ga het uitproberen,het zijn de voice`s van de Tyros1,die ik van een aardig forumlid heb gekregen.
Ik rook niet,dus dan pak ik maar un pilske om de wachttijd te overbruggen.
Ik laat wel weten of het is gelukt.
Groetjes Peter. |
theplayer |
Geplaatst - 30/01/2006 : 19:53:43 Hallo,
Nog even dit. Ga niet te pas en te onpas maar iedere voice die je te pakken krijgt installeren. Als je de Tyros opstart, gaat ie eerst al die samples staan laden. Daar neemt ie rustig zijn tijd voor. Ik draai dan rustig een shaggie, maar je zult maar niet roken! Ik vind dat die voices leuk zijn, maar niet echt een meerwaarde hebben. Ze gaan er bij mij dus mooi weer af. Maar dat is hoe ik er over denk. Groetjes,
Frans |
theplayer |
Geplaatst - 30/01/2006 : 13:08:01 Hallo Mark,
Er is geen mode waarin je alles kunt weergeven. De enige mogelijkheid is de computer aan te sluiten op de USB to Host uit/ingang.
En voor Peter,
Als je die klanken van de USB-stick wil gebruiken, moet je ze eerst installeren in de sectie custom-voices. Dit doe je vanuit voice-creator. Kies dan voor individual load. Zoek op je USB-stick de betreffende klank op. Dan druk je op Assign. Je kunt nu evt. nog de naam veranderen. OK en de boel is gereed voor gebruik. Groetjes,
Frans |
Player |
Geplaatst - 30/01/2006 : 12:55:22 Hallo Peter,
Het hangt er vanaf in welke "mode" je verkeert met je T2 Als je bv. in de style omgeving bent kun je de styles op je USB-stick zien, en als je de songs wilt zien moet je je T2 op de song omgeving instellen. Idem dito voor de overige toepassingen. Wellicht is dit zo geprogrammeerd om alle files, songs, styles, voices sneller te herkennen cq. voorkomen van misverstanden indien je een file probeert te laden die niet bij de desbetreffende toepassing hoort.
Misschien is er iemand op dit forum die weet of er een benadering is waarbij je alle files kunt zien op je HD drive of USB stick. Kan toch wel handig zijn.
Groet, en succes Mark |
Peter Leeuw |
Geplaatst - 29/01/2006 : 22:50:20 Hallo Mark,
dankzij je aanwijzigingen is het me gelukt,hartstikke bedankt.
Nu heb ik nog een vraag,ik heb wat voice (choir/koor stemmetjes)op een USB stick staan,hoe krijg ik die te zien zodat ik ze kan gebruiken.En dezelfe vraag voor als ik instrumenten op een USB stick heb staan,of ik heb extra drums op de stick staan.
Alvast bedankt voor de moeite.
Groetjes Peter.
|
Peter Leeuw |
Geplaatst - 28/01/2006 : 02:35:11 Hallo Mark,
Ik ga het uitproberen bedankt voor de tip.
Groetjes Peter |
Player |
Geplaatst - 27/01/2006 : 12:32:24 Hallo Peter,
Mijn oplossing in volgorde:
Druk op Direct acces, en één van de registrations knoppen, Kies "up", en nu staat je User Drive (HD en / of USB) boven in je scherm op een tabblad. Kies nu de desbetreffende userdrive en map. Kies een registration, en druk op edit. Nu zie je per registratie 8 "overigens zonder naam aangegeven" knoppen. Nu kun je de desbetreffende knop aankiezen.
groet, Mark |
Peter Leeuw |
Geplaatst - 27/01/2006 : 11:46:05 Hallo allemaal,
als je de registratie`s bij Marco Riedijk download,en op slaat op een usb stick,hoe krijg je ze ingelezen in de Tyros2.Als ik de stick aansluit zie je niks staan op he scherm van de T2.
Groetjes Peter |
fboss |
Geplaatst - 26/01/2006 : 17:23:01 Hallo alemaal;
Na mijn Firewall nog eens goed te hebben bekeken (en afgesteld) is het me inmiddels ook gelukt.
Bedankt Marco, en jullie allemaal.
Super site Marco!!! en; bedankt.
weer de groetjes van; fboss. |
Player |
Geplaatst - 26/01/2006 : 16:34:58 Fboss,
Heb geen problemen ondervonden met het downloaden. Heb 1 minuut geleden ook nog even gecontroleerd, no problems. Kun je vanaf andere sites wel downloaden?
Groet, Player |