| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| toetsie |
Geplaatst - 29/04/2009 : 20:02:14 hai keyboarders
is het mogelijk om zelf een stem, b.v. van je zelf op te nemen en te gebruiken als vocal harmonie. zo ja hoe gaat het is zijn werk... dank alvast voor jullie hulp...
groetjes Toetsie
|
| 11 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| theplayer |
Geplaatst - 04/05/2009 : 20:38:37 Hallo,
Je kunt nog altijd de file inspelen en er een wave van maken. Dan zing je er gewoon een stem bij in. Samenvoegen en evt nog een stem invoegen enz. Maar dan kun je bijna net zo goed een orkestband nemen, hoewel je deze dan wel zelf gemaakt hebt. Je kunt altijd een paar instrumenten overhouden om zelf te spelen en natuurlijk de zang. Doe je tenminste nog wát. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
| toetsie |
Geplaatst - 04/05/2009 : 17:30:08 ik denk het niet...
groetjes Toetsie
|
| Johntel |
Geplaatst - 04/05/2009 : 09:08:14 En lukt het nu ? JA of NEE
Muzikale groeten Johnny |
| toetsie |
Geplaatst - 01/05/2009 : 16:44:42 chips ben ik net naar hornbach geweest.....
dank jullie wel voor je respons
groetjes Toetsie
|
| Ben |
Geplaatst - 01/05/2009 : 16:00:22 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tyr0s_Fre4k
Nope, wat Toetsie bedoelt is om ervoor te zorgen dat het meezingkoortje (dus je Harmony) als je eigen stem te laten klinken, in plaats van het voorgeprogrammeerde mannen/vrouwenkoortje
Naar mijn weten is dit ook niet mogelijk.
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen.
Dat zeg ik ....gamma   |
| Tyr0s_Fre4k |
Geplaatst - 01/05/2009 : 15:04:19 Nope, wat Toetsie bedoelt is om ervoor te zorgen dat het meezingkoortje (dus je Harmony) als je eigen stem te laten klinken, in plaats van het voorgeprogrammeerde mannen/vrouwenkoortje
Naar mijn weten is dit ook niet mogelijk.
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
| Ben |
Geplaatst - 30/04/2009 : 10:04:43 Nee Johnny , wat jij bedoeld kun je wel gebruiken om bijvoorbeeld een koor geluid te maken die je dan bij je customvoices of user voices kan zetten maar dat is geen vocal harmony 
Wat Frans zegt is het enigste juiste antwoord 
Groetjes Ben |
| Johntel |
Geplaatst - 30/04/2009 : 09:07:11 He Toetsie
Moet wel gaan met HD recording op de T3.
Muzikale groeten Johnny |
| theplayer |
Geplaatst - 30/04/2009 : 08:09:24 Hoi Toetsie,
Vocal harmonie gebruikt de binnenkomende stem. (jouw stem dus.) Deze wordt gekopieerd en getransponeerd en dan weer naar buiten gestuurd. Daarom kun je ook gewoon tekst zingen die overgenomen wordt. groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
| toetsie |
Geplaatst - 30/04/2009 : 08:01:27  whoehahaha neen dat niet, naar het laat me niet los hoe het werkt...
groetjes Toetsie
|
| Rene |
Geplaatst - 30/04/2009 : 00:34:09 Nee, dat is volgens mij niet mogelijk, en ehhhhhhhhh waarom wil je dat? Heb je zo'n geweldige stem? 
Rene |