O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
n/a |
Geplaatst - 25/01/2006 : 21:15:22 Ik ben nog aan het inspelen op een Ketron Sd 1 na tweemaal een Korg Pa 80 te hebben gehad en toch weer terug kwam na de Ketron X1 op een Korg en vervolgens de Ketron Sd1. De Ketron Sd 1 heeft een oktaaf meer en is toch wel heer erg lekker. Ja ik werd net als velen van jullie nieuwsgierig omtrent de gekte van de Tyros II en kwam hier op de site terecht van Muziekcentrum Oostendorp (mijn complimenten). Nu dat ik via de computer de demo heb gehoord van Innsbruck ben ik toch wel onder de indruk en zou graag de Tyros II is in levende leve willen aanschouwen. Mijn geschiedenis ik ben begonnen met optreden met een Farfisa orgel, vervolgens een Ace Tone (voorloper van Hammond X5) met 770 lesley box en slagwerker en daarna ritmebox. Daarna door het vallen van een glas cola in het orgel een Elka portable orgel en daarna een Kn 1000 vervolgens de E70 met een D50 (geweldige orgel sounds) en daarna steeds een opvolger van Roland de e 86 de G 800 en overgeschakeld op Korg i3, Gem SK 760, Korg i30, Korg Pa 80. Alle voorgaande keyboard in combinatie met een tweede keyboard synthesizer. Nu dus alleen de Ketron Sd 1 en ik moet zeggen dat ik tot op heden met mijn optredens de nodige complimenten heb gekregen. Ik heb nu het gevoel dat de combinatie bij mij past. Wel vind ik de Ketron niet het allergebruikelijkste keyboard. Maar ik ben zeer tevreden over de styles en geluiden. Nou ik ben nieuwsgierig of ik over te halen ben om een Yamaha Tyros II aan te schaffen. Ik laat van mij horen !!! P.s. heeft iemand nog voor mij een sub want ik heb nu twee toppen van een Dyancord P3 installatie. Laat het mij even weten. Mvrgr. Rob en..........natuurlijk veel speelplezier want daar gaat het om !!
|
1 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
fboss |
Geplaatst - 26/01/2006 : 17:30:37 Beste Rob;
Hier elders op dit forum staan ook nog de link naar de Fa; Pien in belgië.
Deze bieden in streaming een demo van Peter Baartmans, en van Michell Voncken. (beide Yamaha demonstrateurs, hier op de Tyros2) Voor je verdere info is het weliicht verstandig ook deze beide demo'ook eens te bekijken.
Als er dan nog vragen over zijn, dan horen wij het wel.
Veel succes met jou, em met je sub.
weer de groetjes van; fboss.
|
|
|