O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Ben |
Geplaatst - 19/05/2009 : 20:36:49
Hallo allemaal ,
Om persoonlijke reden heb ik gisterenavond alle filmpjes weer verwijderd.
ze komen wel weer een keer terug maar voorlopig niet.
Groetjes Ben
|
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
JohnT3 |
Geplaatst - 26/05/2009 : 22:44:59 Rene, het is inderdaad een beetje te ver bij elkaar vandaan voor les. Er komt nog bij dat ik in ploegendienst werk, het is ook te onregelmatig om wat af te spreken.
In elk geval bedankt voor je reactie.
John
Nu moet ik nog eens leren spelen. |
Rene |
Geplaatst - 22/05/2009 : 23:47:57 Hoi John,
Het is jammer dat je te ver weg woont, want ik geef al bijna 25 jaar les. Ik had je graag willen helpen.
Rene |
Ben |
Geplaatst - 22/05/2009 : 16:46:05 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door JohnT3
Hoi Ben, je slaat de spijker op z'n kop, ik zou idd eens een paar lessen moeten nemen.
Ik heb zo'n 17 jaar geleden m'n eerste keyboard gekocht, met het voornemen om les te gaan volgen,... het is bij dat voornemen gebleven.
De eerste 4 jaar heb ik vrij veel gespeeld en geoefend, daarna heeft het eigenlijk 10 jaar stilgelegen.
Sinds begin april heb de draad weer opgepakt en een nieuw keyboard gekocht, nu oefen ik dagelijks en het gaat steeds beter, al zeg ik het zelf.
Het voornaamste is toch de ontspanning en plezier dat ik er in heb, ook al zal geen topmuzikant worden.
Groetjes, John
Nu moet ik nog eens leren spelen.
Hoi John ,
Het is nooit verkeerd om lessen te volgen,en zeker nu je de tyros 3 hebt zou het nog mooier en leuker zijn als je na wat lessen te hebben gevolgd nog meer uit die fantastische machine kon halen.
Helaas kan ik door ziekte niet meer zo vaak achter mijn tyros 2 kruipen maar elk moment dat het ook maar even gaat , zit ik er ook achter.
Ik zelf ben ook geen topmuzikant zoals Michel Voncken etc.. etc maar ben toch wel trots op mezelf wat ik tot nu toe uit de tyros 2 heb weten te toveren
Het gaat er ook alleen om dat jij er plezier aan beleefd , en als er anderen dan ook nog eens plezier aan beleven is dat alleen maar meegenomen.
Succes verder !
Groetjes Ben |
JohnT3 |
Geplaatst - 22/05/2009 : 12:28:48 Hoi Ben, je slaat de spijker op z'n kop, ik zou idd eens een paar lessen moeten nemen.
Ik heb zo'n 17 jaar geleden m'n eerste keyboard gekocht, met het voornemen om les te gaan volgen,... het is bij dat voornemen gebleven.
De eerste 4 jaar heb ik vrij veel gespeeld en geoefend, daarna heeft het eigenlijk 10 jaar stilgelegen.
Sinds begin april heb de draad weer opgepakt en een nieuw keyboard gekocht, nu oefen ik dagelijks en het gaat steeds beter, al zeg ik het zelf.
Het voornaamste is toch de ontspanning en plezier dat ik er in heb, ook al zal geen topmuzikant worden.
Groetjes, John
Nu moet ik nog eens leren spelen. |
Ben |
Geplaatst - 21/05/2009 : 14:23:28 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door JohnT3
Ik heb je filmpjes gezien, klasse! Om zo te kunnen spelen moet ik nog heel veel oefenen.
Nu moet ik eens nog leren spelen.
Dankje voor het compliment JohnT3 , maar bij kwam het ook niet aanwaaien helaas. Oefenen oefenen en nog eens oefenen en als je nog nooit les hebt gehad zou ik toch eens wat lessen gaan nemen , al is het maar om de basis goed onder de knie te krijgen. Ik heb vanaf mijn 5e t/m 13 e jaar les gevolgd en daarbij heb ik één groot voordeel dat ik geen muziekstukken nodig heb omdat ik gemakkelijk op het gehoor kan spelen. En naar verloop van tijd ontwikkel je zelf een eigen stijl van spelen.
veel plezier en succes met je Tyros 3 heb je toch nog iets wat ik weer niet heb
Groetjes Ben |
JohnT3 |
Geplaatst - 21/05/2009 : 11:54:02 Ik heb je filmpjes gezien, klasse! Om zo te kunnen spelen moet ik nog heel veel oefenen.
Nu moet ik eens nog leren spelen. |
Ben |
Geplaatst - 21/05/2009 : 01:05:44 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door JohnT3
Geen filmpje te zien.
Heb je op "Verwijderen" gedrukt, in plaat van op "Plaatsen"?
Nu nog leren spelen.
Hoi JohnT3 ,
Ik heb ze opnieuw geplaats en nu kun je ze wel zien . klik maar op één van de links bovenaan.
Gr. Ben |
JohnT3 |
Geplaatst - 21/05/2009 : 00:34:43 Geen filmpje te zien.
Heb je op "Verwijderen" gedrukt, in plaat van op "Plaatsen"?
Nu nog leren spelen. |
Ben |
Geplaatst - 20/05/2009 : 18:52:20 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jackyboy
Virtuoos gespeeld, dat doe ik je niet na. Wel wat raar dat toetsenbord als de opname in spiegelbeeld zou zijn zou je op de voorgrond de uitsparing van de USB aansluiting moeten zien. Jack
Hoi Jack ,
op de eerste plaats dankje voor het compliment , en je ziet de usb uitsparing niet omdat de muis van mijn laptop op de tyros ligt
maar zoals ik net al tegen Rene zei , ik heb nieuwe opnames gemaakt en dan is het beeld normaal en speel ik op beeld de melodie met rechts . moet ze alleen nog plaatsen , als dat gebeurd is zet ik wel nieuwe links hier op het forum.
inmiddels de nieuwe geplaatst , ze staan bovenaan
groetjes Ben |
Ben |
Geplaatst - 20/05/2009 : 18:47:13 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rene
Hoi Ben,
De volgende keer moet je zelf ook in spiegelbeeld naar de camera kijken, dan valt de rest minder op Maar toch leuk in elkaar gezet.
Rene
Hoi Rene , Dankjewel maar volgens mij doe ik dat nu ook toch ? hahahaha maarrrrr ik heb nieuwe opnamens gemaakt en nu normaal moet ze alleen nog plaatsen inmiddels al geplaatst ze staan weer bovenaan.
Groetjes Ben
|
Jackyboy |
Geplaatst - 20/05/2009 : 18:40:13 Virtuoos gespeeld, dat doe ik je niet na. Wel wat raar dat toetsenbord als de opname in spiegelbeeld zou zijn zou je op de voorgrond de uitsparing van de USB aansluiting moeten zien. Jack |
Rene |
Geplaatst - 20/05/2009 : 17:55:35 Hoi Ben,
De volgende keer moet je zelf ook in spiegelbeeld naar de camera kijken, dan valt de rest minder op Maar toch leuk in elkaar gezet.
Rene |
Ben |
Geplaatst - 20/05/2009 : 16:50:01 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ROMANTIKO
OK BEN zo heb ik je toch al eens live beziggezien bedankt hoor en geweldig!!nog één vraagje:Ticket to the tropics;welke styl gebruik je daarvoor als ik vragen mag?? groetjes RIKO
hoi hoi , je kan ticket to the tropics spelen met 16beatballad2 succes!!
groetjes Ben
|
Ben |
Geplaatst - 19/05/2009 : 22:05:19 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ROMANTIKO
SORRY voor de vraag,heb waarschijnlijk een verkeerde BEN voor,toch bedankt!!
Geeft niet , maar ik weet het eerlijk gezegt niet , speel dat liedje helaas niet maar zal morgen eens even proberen dan laat ik het je alsmog weten als het lukt
en dankje voor het compliment , heb het maar even snel opgenomen en ook nog niets eens foutloos helaas en ziet er ook een beetje raar uit zo in spiegelbeeld ,maar ik zou en moest er een paar op youtube hebben
kreeg net op youtube al commentaar van een fransman dat ik niet zelf zou spelen omdat mijn rechterhand niet genoeg zou bewegen hahaha die had blijkbaar de tyros 2 nog nooit gezien en gehoord , want het pitchweel zit normaal links maar nu op de video rechts
ik laat ze toch niet langer dan een week staan , wil geen gedonder over auteursrechten etc etc... word de laatste tijd flink op gecontroleerd (en terecht uiteraard) |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 19/05/2009 : 21:53:52 SORRY voor de vraag,heb waarschijnlijk een verkeerde BEN voor,toch bedankt!! |