O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Heiko |
Geplaatst - 12/06/2009 : 00:49:28 Hallo allemaal, Vandaag (inmiddela gisteren zie ik) ontdekte ik iets vreemds. Ik had een registratie gemaakt met een midifile erbij. Op zich klonk het goed, maar ik wilde toch mijn solopartij iets meer volume en een beetje meer pit geven. Dus heb ik het instument (ConcertGuitar) aangepast en onder een andere naam opgeslagen, zoals ik altijd doe. Normaal gesproken kun je de keuze van de instrumenten ook in je song opnemen, maar nu wil het niet lukken. Ik kies voor de rechterhand mijn bewerkte voice en druk op execute. Dan zie ik dat T2 de standaard SA voice weer terug zet. Ben een paar uur bezig geweest, maar niet kunnen vinden waar het aan ligt. Ook niet in de midifile. Iemand een idee? Grtz, Heiko |
7 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Tyr0s_Fre4k |
Geplaatst - 14/06/2009 : 22:33:41 Sterker nog, zoiets bestaat al in de tyros ! :P
Check maar eens Direct Access --> Song Start/Stop en in dat menuutje P.A.T. aanzetten.
Dan eens een ingebouwde song aanzetten, en wat op de toetsen rammen...
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
Ben |
Geplaatst - 14/06/2009 : 15:04:54 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Heiko
Hoi allemaal, Mijn T2 heeeft het probleem zelf opgelost denk ik. Vanmorgen heb ik weer zo'm registratie gemaakt met een midi en bewerkte SAvoice voor Right1, en warempel, het ging in één keer goed. Er was zeker een bitje omgevallen of zo. Het is en blijft natuurlijk electronica.... Ben in ieder geval blij dat het toch gewoon werkt. Dank voor de support! Grtz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger!
Zo zie je maar , de techniek staat voor niets nog even en de tyros hersteld (eventueel)gemaakte fouten tijdens het spelen uit zich Zelf
Maar gelukkig dat het probleem is opgelost .
Greetzzzz Ben |
Heiko |
Geplaatst - 14/06/2009 : 10:44:49 Hoi allemaal, Mijn T2 heeeft het probleem zelf opgelost denk ik. Vanmorgen heb ik weer zo'm registratie gemaakt met een midi en bewerkte SAvoice voor Right1, en warempel, het ging in één keer goed. Er was zeker een bitje omgevallen of zo. Het is en blijft natuurlijk electronica.... Ben in ieder geval blij dat het toch gewoon werkt. Dank voor de support! Grtz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
Ben |
Geplaatst - 13/06/2009 : 10:25:59 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Heiko
...Ben net wakker jongens, zal zo even kijken. Maar Ben, het gaat niet om de midifile, maar Right1 waar ik het gewijzigde instrument wil vastleggen, voor mijn eigen partij dus. René, Bij de eerste registratie staat song en voice altijd aangevinkt en op de volgende staat song uit, alleen voice blijft aangevinkt. I'll be back Heiko
Oeps sorrie dan zit ik inderdaad helemaal fout Maar dan kan ik je eerlijk gezegd niet verder helpen want ik weet het zelf ook niet dan hoop voor je dat je toch de oplossing zult vinden.
groetjes Ben |
Heiko |
Geplaatst - 13/06/2009 : 07:10:15 ...Ben net wakker jongens, zal zo even kijken. Maar Ben, het gaat niet om de midifile, maar Right1 waar ik het gewijzigde instrument wil vastleggen, voor mijn eigen partij dus. René, Bij de eerste registratie staat song en voice altijd aangevinkt en op de volgende staat song uit, alleen voice blijft aangevinkt. I'll be back Heiko |
Ben |
Geplaatst - 12/06/2009 : 21:57:31 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Heiko
Hallo allemaal, Vandaag (inmiddela gisteren zie ik) ontdekte ik iets vreemds. Ik had een registratie gemaakt met een midifile erbij. Op zich klonk het goed, maar ik wilde toch mijn solopartij iets meer volume en een beetje meer pit geven. Dus heb ik het instument (ConcertGuitar) aangepast en onder een andere naam opgeslagen, zoals ik altijd doe. Normaal gesproken kun je de keuze van de instrumenten ook in je song opnemen, maar nu wil het niet lukken. Ik kies voor de rechterhand mijn bewerkte voice en druk op execute. Dan zie ik dat T2 de standaard SA voice weer terug zet. Ben een paar uur bezig geweest, maar niet kunnen vinden waar het aan ligt. Ook niet in de midifile. Iemand een idee? Grtz, Heiko
hallo Heiko ,
als je een voice veranderd moet je er rekening mee houden dat ''REVOICE'' uitstaat. als dit namelijk aan staat doet de tyros zelf de beste voice kiezen voor de midifile.
kijk hier voor het voorbeeld: http://www2.yamaha.co.jp/manual/pdf/emi/dutch/port/Tyros2_nl_om.pdf ga meteen naar pagina 181.
hoop dat je hier iets aan hebt? Groetjes Ben |
Rene |
Geplaatst - 12/06/2009 : 14:05:01 Hallo Heiko,
Heb je de song en de voice aangevinkt in het Registration Memory? Ik weet overigens niet zeker of dit jou probleem is.
Rene |
|
|