O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Piso |
Geplaatst - 21/06/2009 : 13:34:56 Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd bij registraties. Als ik registraties opsla op de hd of in memory, en ik ga naar memory knop 1 er staat daar bijv. Droomland, wanneer ik onder knop 2 een beetje vrede heb staan, en ik ga van knop 1 naar 2 of naar 3 enz. dan blijft op het hoofdscherm bij registraties droomland staan terwijl de instellingen wel wijzigen. Ik kan dus nooit zien welke registratie ik speel, want bij de instellingen van een beetje vrede laat hij de naam zien droomland.
Vrgr.
Tjeerd Piso |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Tyr0s_Fre4k |
Geplaatst - 22/06/2009 : 10:44:03 Beste Piso,
Heb je m'n post onder jouw eerste bericht niet gelezen? Daar heb ik precies uitgelegd hoe het komt dat je de registraties zo ziet, en hoe je de verschillende knoppen verschillende namen kan geven.
Ik citeer (mezelf):
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tyr0s_Fre4k
Dat komt omdat je Registratiebank in zijn geheel Droomland is genoemd.
Wil je dat voor elk nummer een andere naam komt te staan, moet je voor elk nummer een aparte registratiebank maken.
Wat op de Tyros 3 mogelijk is - ik weet niet of dat op de twee ook kan - is dat je elke knop een eigen naam geeft. Deze wordt dan weergegeven boven de naam van de registratiebank in het hoofddisplay.
Dit doe je als volgt:
- Selecteer je gewenste bank - Druk op Direct Access --> Regist Bank (-)
Hier krijg je een overzicht van alle knoppen in je bank. Je kunt naar hartelust namen wijzigen, en die worden dan weergegeven boven de naam van de registratiebank.
Groeten, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
Piso |
Geplaatst - 21/06/2009 : 22:31:27 Ik heb bijv. een hoofdmap abc in die map heb ik geplaats bueno sera en conquest. Dan registreer ik onder memoryknop 1 bueno sera en onder memoryknop 2 conquest. Ga ik van knop 1 naar 2 dan veranderd de instelling maar rechtsonderin blijft Bueno Sera staan. Doe ik hetzelfde met de geinstalleerde registraties van Marco dan kan alle registraties van 1 map in 1 keer opslaan en onder elke knop komt er een andere registratie en verspringt de naam. Alleen als ik naar zijn map bijv. begrussung ga dan kan ik niet zien welke registraties er in zitten maar door het op te slaan naar de memeroy weer wel. Vrgr.
Tjeerd Piso |
Rene |
Geplaatst - 21/06/2009 : 14:54:08 Hallo Tjeerd,
Je kan de registerbanken een naam geven. De daarin geplaatste register memory ( 8 stuks ) kan je ook een naam geven. Dit kan ook bij de Tyros 2. De naam van de betreffende register memory komt boven de registerbank te staan. Kan je het nog allemaal volgen???????
Rene
Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |
Piso |
Geplaatst - 21/06/2009 : 14:46:40 Ik heb de registratiebanken op alfabet dus abc en daar onder mappen hangen op deTyros 2.
Groeten Tjeerd Piso |
Tyr0s_Fre4k |
Geplaatst - 21/06/2009 : 14:29:59 Dat komt omdat je Registratiebank in zijn geheel Droomland is genoemd.
Wil je dat voor elk nummer een andere naam komt te staan, moet je voor elk nummer een aparte registratiebank maken.
Wat op de Tyros 3 mogelijk is - ik weet niet of dat op de twee ook kan - is dat je elke knop een eigen naam geeft. Deze wordt dan weergegeven boven de naam van de registratiebank in het hoofddisplay.
Dit doe je als volgt:
- Selecteer je gewenste bank - Druk op Direct Access --> Regist Bank (-)
Hier krijg je een overzicht van alle knoppen in je bank. Je kunt naar hartelust namen wijzigen, en die worden dan weergegeven boven de naam van de registratiebank.
Nogmaals, ik weet niet of dit werkt op een Tyros 2
Groeten, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |