O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
toetsie |
Geplaatst - 27/08/2009 : 08:22:09 hai allemaal
musicfinders van de tyros die ik gebruik maar bij sommige finders krijg ik een foutmelding als ik ze inlaad
Can't use this file
weet iemand hier raad mee ??
alvast bedankt.
groetjes Toetsie
|
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Tyr0s_Fre4k |
Geplaatst - 28/08/2009 : 19:21:50 Hoi Toetsie,
Aangezien je het over originele MF files hebt, kan het niet anders dan dat het uit een ander keyboard dan de Tyros 2 komt, gezien die zelf maar 1 originele musicfinder heeft.
Daarna gaat Rene's antwoord (en mijn eigen ook een beetje) weer wel op: Die musicfinder die je gebruikt is anders opgebouwd, omdat hij uit een ander model komt. Hierdoor zijn dus bepaalde bestandslocaties onbekend, waardoor je een foutmelding krijgt.
Ik had het zelf dan wel beschreven met een aangepaste musicfinder, maar dit was de originele MF met de veranderde namen. Er geldt voor deze MF hetzelfde als voor elke andere.
Groeten, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
toetsie |
Geplaatst - 28/08/2009 : 17:35:14 hahaha dat klopt
muzikale groetjes TOETSIE tyros 2 xxl + stagepass 300
|
tyros2 |
Geplaatst - 28/08/2009 : 08:22:51 Hallo Rene
Gezien het feit dat Toetsie deze vraag heeft ondergebracht op het Tyros2 forum kun je er dus van uitgaan dat hij een T2 heeft en geen T3. Dus jouw antwoord klopt niet.
Muzikale Groet Henk |
toetsie |
Geplaatst - 27/08/2009 : 09:07:24 dag Martijn
ik moet je mededelen dat het orginen mf's zijn en niets is veranderd in het keyboard. en dat ik de melding krijg meteen bij het inladen..
in ieder geval dank voor het meedenken
groetjes Toetsie
|
Tyr0s_Fre4k |
Geplaatst - 27/08/2009 : 08:54:45 Hoi Toetsie,
Misschien is dit een zelfgemaakte musicfinder, waarin links naar styles staan die jij niet hebt.
Zo heb ik ooit de aangepaste musicfinder van de Tyros(1) in een PSR-3000 geladen. Maar omdat die laatste niet alle styles uit de Tyros heeft, krijg je foutmeldingen.
Groeten, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |