| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| aberendse5 |
Geplaatst - 01/02/2006 : 18:05:28 Heren en Dames,
Blijkbaar is er toch een dvd gemaakt van Peter en Michel. Hoezo, Nou, hij wordt gepost in de nieuwsgroepen. Ik zag hem vanavond verschijnen. In alt.binaries.dvd
De wonderen zijn blijkbaar de wereld nog niet uit.
groeten aart |
| 7 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| T-Rossie |
Geplaatst - 02/05/2006 : 13:09:10 Tip : Bel Henk Oostendorp en bestel de workshop DVD's dan heb je een instructeur die er is wanneer het jou past en niet pruttelt als je het nóg niet hebt begrepen  |
| Bert |
Geplaatst - 02/05/2006 : 08:48:15 Hallo, ik ben een nog maar net gestart Tyros II speler, heb een drukke baan, en heb helaas niet veel tijd om me overal in te verdiepen van de Tyros, maar wil wel alles leren kennen van de Tyros. Een cursus zou wel handig zijn?? Het boek/handleiding is niet heel handig, te veel verwijzingen naar andere bladzijden enz. Is er misschien een gevorderde Tyros II bezitter die bij mij in de omgeving woont waar ik eens langs kan komen?? Al bij voorbaat bedankt voor de reactie(s) Met vr.gr., Bert (umans1@zonnet.nl) |
| aberendse5 |
Geplaatst - 05/02/2006 : 01:45:54 Hoi Fboss,
Er zijn inmiddels al 3 filmpjes geplaatst in de dvd groep, er zitten ook leuke fimpjes bij van de demo in frankfurt met michel.(tyros1)
Ook de 2 demo´s die je ergens anders in het forum kon downloaden staan er ook bij. Bij de laatste film die heet, tyrosfilmpjes, in alt.binaries.dvd, zitten ook nog van een fransman op een 9000, michael op de tyros1 een ???? figuur die een soort disco nummer speelt. Zal ik ze maar voor je op een dvd branden?.
groeten aart |
| fboss |
Geplaatst - 04/02/2006 : 15:48:53 Beste Aart;
Kun je ons misschien vertellen hoe deze uitvoering precies heet.
Er is met doorzoeken voor mij zo geen doorkomen aan.
Ik kan hem daar niet vinden
Groetjes weer van; fboss. |
| n/a |
Geplaatst - 02/02/2006 : 00:45:20 hallo aart
Ik heb net nog een stukje van de dvd gedownload van de door jou genoemde newsgroup. Het is opgenomen met een camera, stiekum door iemand uit het publiek, en van slechte kwaliteit.
Wel is er vorige week op een school in Hilversum,door een student Media, voor zijn afstudeer project, opnamen gemaakt met meerdere camera's en stereo geluid. Hierbij hebben Michel Vonken en Peter Baarsman hun medewerking aan verleend. Deze Dvd krijgen we misschien via de Toetsenclub Rotterdam, maar misschien dat Henk Oostendorp er ook aan kan komen, en in zijn Servicepakket kan stoppen
Dennis een trotse Tyros2 bezitter (helaas nog zonder speakers) |
| aberendse5 |
Geplaatst - 01/02/2006 : 22:12:47 Hoi Fboss,
Het zit zo, de meeste internet aanbieders zijn in het bezit van een server waar je van alles en nog wat neer kan zetten. In dit geval een dvd. Die servers heten nieuws servers. Mocht je internet aanbieder er 1 hebben, dan kun je daar lid van worden en met outlookexpress de nodige bestanden ophalen. uiteindelijk als je alle bestanden binnen hebt, kun je ze uitpakken en heb je de dvd compleet. Dit is erg kort als samenvatting, maar kijk eens bij www.weethet.nl daar staan duidelijke samenvattingen van het een en ander. Mocht het niet lukken wil ik hem ook wel voor je branden. groeten aart |
| fboss |
Geplaatst - 01/02/2006 : 21:08:15 Hallo Aart;
Ik dacht dat er in nieuwsgroepen alleen maar kleine bestandjes te downloaden zijn. Ik ben overigens al in geen jaren meer op een nieuwsgroep geweest.
Kun je me helpen, en me uitleggen of het hier een verwijzing naar een DVD is, of een regelrechte download?
En hoe ik in het bezit van een download van deze DVD kan komen?
Weer allemaal de groetjes van; fboss. |