O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
jojo |
Geplaatst - 03/02/2006 : 13:14:07 Hallo allemaal. Mijn vraag is hoe kan ik een geladen customvoice weer verwijderen. Op pagina 104 van de handleiding staat wel hoe een enkele customvoice in de tyros 2 geladen wordt, dit heb ik zo gedaan en het werkte prima. Iedere keer als ik de tyros nu aanzet wordt deze voice ook automatsch geladen. Maar nu wil ik hem weer verwijderen maar ik kan dit niet via de delete knop doen. Wie weet hoe dit moet. Groetjes Jo
jo |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
tyros2 |
Geplaatst - 03/02/2006 : 18:59:58 Nooit geweten dat het zo ook kon. Zo zie je maar weer hoeveel we op deze manier van elkaar leren. Dank hiervoor.
Henk
|
oswinvs |
Geplaatst - 03/02/2006 : 16:02:00 Manier die Henk noemt werkt prima, maar je kunt ook gewoon een enkelvoudige Custom Voice weer verwijderen via Voice Creator Menu en dan naar Custom Voice Edit
Yamaha 4 Ever |
tyros2 |
Geplaatst - 03/02/2006 : 13:31:38 Hallo Jo. Druk onder MENU de knop Function in, daarna Utility en dan tabblad Systeem Reset. Links onder in beeld staat FACTORY RESET. Let op: Bij SYSTEEM SETUP staat een vinkje voor, deze weghalen en voor de CUSTOM VOICE plaatsen daarna met de knop D aan de linker zijde van je scherm FACTORY RESET EXECUTE uitvoeren. Ik weet niet hoeveel customvoice's je hebt geladen, want met deze handeling zijn ze wel allemaal verdwenen.
Succes ermee Henk.
|