O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
heelys |
Geplaatst - 23/11/2009 : 23:05:27 als ik een midifile gebruik en afspeel hoe kan ik dan het zelfde geluid mee spelen als ik mee speel klink het vaak niet zo mooi als op de midifile ben druk bezig met het afkijken van de workshop dvd's maar ben het nog niet tegen gekomen gr hennie |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
heelys |
Geplaatst - 26/11/2009 : 19:50:13 ik dacht dus dat hij zelf die instellingen over haalde na right 1,2 en 3 maar bedank voor de moeite |
Heiko |
Geplaatst - 24/11/2009 : 09:11:17 PS: De solopartij staat meestal op midichannel 4 als je de instellingen van die channel overneemt moet het lukken. Succes Grtzz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
theplayer |
Geplaatst - 24/11/2009 : 07:18:51 Hallo Hennie,
Ja, daar zijn natuurlijk twee mogelijkheden voor. Het ligt aan jouw manier van spelen of aan de instellingen van de gebruikte voices. Het eerste kunnen we niets aan doen, dat is een kwestie van oefenen. Maar de gebruikte instellingen kun je opzoeken. Als je vanuit het mainscreen 3 x op mixingconsole drukt kom je in het scherm voor de midichannels. Je kun hier nu het solochannel opzoeken en kijken welke instrumenten en effecten men heeft gebruikt. Neem die over in jouw right 1, 2 of 3. Op die manier kun je het een beetje gelijk trekken. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |