O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Evert |
Geplaatst - 05/02/2006 : 15:30:31 Beste Forumleden,
Langs deze weg wil ik jullie mededelen dat ik door omstandigheden mijn Tyros 2 bij Henk Oostendorp heb moeten annuleren. Ik heb Henk hiervan op de hoogte gesteld en hij toonde begrip voor de situatie. Hij deed mij zelfs een heel mooi aanbod om zolang een Tyros 1 aan te schaffen, echter heb ik dit moeten afwijzen. Ik kan jullie zeggen dat Henk Oostendorp een fantastische kerel is en uniek is voor wat betreft klantvriendelijkheid. Ik zal dan ook zeker een ieder die van plan is een instrument te kopen de zaak van Henk aanraden. Ondanks dat ik dan nog geen Tyros 2 bezit blijf ik het Forum toch volgen en ondersteunen waar het kan.
Groetjes Evert. |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
theplayer |
Geplaatst - 06/02/2006 : 11:28:18 Hallo Evert,
Jammer dat je zo'n beslissing hebt moeten nemen, maar soms is het niet anders en gaat het verstand vóór het hart! Gelukkig heb je de PSR 9000 nog. Ik hoop dat je die wel kunt behouden. Ook dat is een geweldig instrument, waar je ook een hele hoop mooie dingen mee kunt doen. Groetjes en sterkte,
Frans |
n/a |
Geplaatst - 05/02/2006 : 19:28:05 Goh evert wat jammer dat je deze stap hebt moeten nemen, ik ben juist zeer ingenomen met de web-site van betty-lou, die we van jou gekregen hebben, dit heeft mijn hele repertoire veranderd. Ik speel, zing, en fluit, zo blij als een vogeltje. Ik hoop dat het niets ernstigs is waarom je de aankoop hebt moeten annuleren. Toch veel sucses verder.
Groet. Cees.
|
Player |
Geplaatst - 05/02/2006 : 17:58:09 Beste Evert,
Jammer dat je moet annuleren, maar ik merk dat je een positieve instelling hebt om het forum te blijven versterken. Evert, wellicht biedt de toekomst andere uitzichten, we horen / lezen van je.
Groet Player |
|
|