O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Ray |
Geplaatst - 02/03/2010 : 20:28:13 Hallo,ik stel me even voor,Ray is m'n bynaam,kyk naar m'n profiel voor meer info,bespeel een Tyros 2 een GEM Wk8 en een Roland JV 80..muziek maken en er mee stoeien is een uit de hand gelopen hobby maar niet alles weet ik dus daarom ééns kyken of ik hier antwoord kan krijgen Het volgende:: ik heb 2 keyboards de ene een Tyros 2(Ty2)de ander een Gem Wk 8 mega station.Ik wil mijn transpose knop van de Ty2 koppelen aan de Wk8 bevoorbeeld als ik een transpose uitvoer van de Ty2 en het wil veranderen van een toonhoogte dat dan de Wk 8 van zelf meeloopt met de Ty2 zodat ze allebij syncroon oplopen bevoorbeeld de Ty2 van 0 naar +1 Krijg je een toonhoogte hoger, dit wil ik ook met de Wk 8..Dit moet je altijd met de hand instellen d.m.v. bijde keyboards de transpose knoppen bedrukken.... Nu de vraag:: Dit wil ik ook bij de Ty2 en Wk 8 d.m.v. midi, het ene keyboard de Ty2,,is het keyboard dat gaat aangestuurd worden en het signaal gaat doorgeven aan de Wk 8..Nu komt 't welke parameters en of aansluitingen of dergelijke moet ik gebruiken om dit zo goed mogenlijk te kunnen uitvoeren....heb hier geen ervaring mee... WIE HELPT MIJ???
|
|
|