O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Vensemble |
Geplaatst - 15/02/2006 : 16:26:58 Hallo Tyros-fans,
Regelmatig knutsel ik wat songs in elkaar met behulp van steprec. Hoe kan ik een (regelmatige) tempovertraging inbouwen?
Vensemble |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
theplayer |
Geplaatst - 16/02/2006 : 09:28:01 Hallo,
Het zou tijdes het 'real' opnemen met de tempoknoppen kunnen, Maar jij neemt in 'step' op. Ja, dan gaat alles 'step' voor 'step'. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! |
Vensemble |
Geplaatst - 16/02/2006 : 07:42:26 Bedankt voor de oplossing. Ik had eigenlijk gehoopt dat het met een druk op de (verborgen) knop kon, net als het vertragen van een ending. Groet-je en nogmaals bedankt,
Vensemble
quote: Originally posted by theplayer
Hallo,
Ga in songcreator naar het tabblad Sys/ex. Aan het begin staat ergens 'n regel voor de snelheid. (b.v. TEMPO. 120) Ga nu op deze regel staan en klik op knop '6' INS. Je krijgt nu een nieuwe regel met Tempo 120. Je kunt deze nu in de juiste maat zetten. Ga er dan weer op staan en kies weer voor INS. Doe dit b.v. 10 x Geef ze allemaal een eigen plaats. b.v. om de halve maat. Verminder iedere keer de waarde van het tempo met 5.(115, 110, 105, Enz enz) Als je dit nog te grof vindt, kun je de waardes met een kleiner verschil af laten lopen. Je moet er dan meer invoegen. Even proberen wat je mooi vindt. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
|
theplayer |
Geplaatst - 15/02/2006 : 17:09:20 Hallo,
Ga in songcreator naar het tabblad Sys/ex. Aan het begin staat ergens 'n regel voor de snelheid. (b.v. TEMPO. 120) Ga nu op deze regel staan en klik op knop '6' INS. Je krijgt nu een nieuwe regel met Tempo 120. Je kunt deze nu in de juiste maat zetten. Ga er dan weer op staan en kies weer voor INS. Doe dit b.v. 10 x Geef ze allemaal een eigen plaats. b.v. om de halve maat. Verminder iedere keer de waarde van het tempo met 5.(115, 110, 105, Enz enz) Als je dit nog te grof vindt, kun je de waardes met een kleiner verschil af laten lopen. Je moet er dan meer invoegen. Even proberen wat je mooi vindt. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! |
|
|