O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
carlo001 |
Geplaatst - 14/06/2010 : 12:52:04 Beste allemaal, ik ben nieuw op dit forum en heb sinds kort een t2 in bezit. Het is een fantastische machine en ben er natuurlijk erg blij mee, maar heb nu sinds enkele dagen dat de hard disk niet meer opstart en hij geeft hem ook niet meer weer, dit zal waarschijnlijk te maken hebben dat tijdens het vervoer de koffer met daarin de T2 is omgevallen. Wat dou er volgens jullie aan de hand zijn en hoe kan ik dit oplossen?
Graag jullie reactie
Met vriendelijke groet,
Carlo
cvr |
10 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Rene |
Geplaatst - 25/06/2010 : 07:43:19 Waar het forum al niet goed voor is, het werkt zelfs kostenbesparend.
Rene
Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |
tyros2 |
Geplaatst - 24/06/2010 : 19:30:30 Hoi Carlo
Gelukkig maar, zo zie je maar weer waar een extra controle toe kan leiden. Deze ronde heeft het geen geld gekost, jij blij. Bedankt dat jij ons hebt laten weten wat de oorzaak was.
Muzikale Groet Henk |
carlo001 |
Geplaatst - 24/06/2010 : 13:15:33 beste Henk/Rene
Na jullie adviesen heb ik de HD nogmaals laten controleren in een pc zaak, deze was inderdaad niet defect. Heb toen inderdaad geconstateerd dat de connector (aansl op print) was losgeraakt.
Deze weer vastgezet en HD werkt weer, probleem opgelost.
Bedankt voor jullie aandacht,
Mvrgr,
Carlo
cvr |
Rene |
Geplaatst - 17/06/2010 : 09:22:11 Je bent me net voor, Henk...........
De HD werkt wel of werkt niet. Het is niet zo dat de pc hem wel kan lezen, en de Tyros niet. Dit kan niet aan de HD liggen, maar ligt waarschijnlijk toch aan de Tyros.
Carlo......
Probeer je huidige HD leeg te maken in de PC ( formatteren ) en vervolgens weer aan te melden in de Tyros. Eerst even een copy maken van de gegevens. Wellicht dat dan het probleem is verholpen.
Rene
tyros2 |
Geplaatst - 17/06/2010 : 08:52:34 Hallo Carlo. Vreemd, wanneer jij de HD wel kunt bereiken op de manier zoals René heeft omschreven dan is deze waarschijnlijk ook niet stuk. Dus ik ben bang dat wanneer jij een een nieuwe HD in de T2 plaatst dat dit dan niet het gewenste resultaat oplevert. Ergens moet er een bepaald contact niet gemaakt worden. Probeer toch eerst de schijf even helemaal te verwijderen en dan deze weer opnieuw te plaatsen, dit zou ik ook even doen met dimm kaartjes. Laat ons aub even weten of dit helpt.
Muzikale Groet Henk |
carlo001 |
Geplaatst - 15/06/2010 : 10:21:51 Hallo Rene, Bedank voor je tip, dit werkt inderdaad nog wel. Daarnaast zal ik toch ook Henk z'n advies opvolgen en een nieuwe HD bestellen en plaatsen al dan niet met hulp van Fa Oostendorp.
Nogmaals mijn hartelijke dank Henk en Rene voor jullie adviesen.
Muzikale groeten,
Carlo
cvr |
Rene |
Geplaatst - 14/06/2010 : 21:23:54 Misschien eerst proberen of de computer de HD nog wel leest. Tyros uitzetten : Music finder knop vasthouden en dan aanzetten. Wellicht werkt dit nog wel. Kan je in ieder geval nog een back up maken ( als het werkt )
Vergeet even niet een usb kabel aan te sluiten
Rene
tyros2 |
Geplaatst - 14/06/2010 : 19:09:16 Hoi Carlo
Het vervangen van de harde schijf is niet zo moeilijk, als je een handleiding bij de T2 hebt dan staat daar in beschreven hoe het moet. Vertrouw je het niet schroom dan niet om even contact op te nemen met de Fa Oostendorp deze zullen je zeker helpen bij jouw probleen of deze nu bij hun gekocht is of niet dat maakt niets uit. Succes
Muzikale Groet Henk |
carlo001 |
Geplaatst - 14/06/2010 : 16:36:02 Thanks Johny,
Maar dat heb het geprobeerd wil ook niet lukken, waarschijnlijk is ie dan toch stuk lijkt me. Is het makkelijk zelf te doen om de HD te vervangen?
Mvrgr,
Carlo
cvr |
Johntel |
Geplaatst - 14/06/2010 : 14:52:53 Hey Carlo
Kan zijn dat die niet meer op zijn plaats zit en zo een slecht contact heeft. Effe eruit halen en terug inzetten en dan maar duimen dat hij het terug doet.
Muzikale groeten Johnny |